کدام شهرها در روسیه برای گردشگران جذاب تر هستند؟

© Sputnik / Artur Lebedev /  مراجعه به بانک تصاویر کدام شهرها در روسیه برای گردشگران جذاب تر هستند؟
کدام شهرها در روسیه برای گردشگران جذاب تر هستند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
براساس مطالعه ای که توسط بانک روسی "اتکریتیه" انجام شده ، شهروندان روسیه مقصد های اصلی توریسم و گردشگری در روسیه برای تعطیلات تابستانی را که می توانند با شهرهای توریستی خارجی رقابت کنند ، شهر سوچی ، شبه جزیره کریمه و شهر سن پترزبورگ می دانند.

به گزارش اسپوتنیک، در این تحقیق آمده است: "سوچی (35٪ روسها از آن نام برده اند) ، کریمه (30٪) و سن پترزبورگ (16٪) 3 مقصد برتر گردشگری در روسیه هستند که می توانند با مناطق توریستی خارجی رقابت کنند."

13 درصد از نظر خواهی شدگان همچنین دریاچه بایکال را از جمله نقاط عالی برای تعطیلات تابستانی در روسیه  می دانند و  11٪ از آلتای و 9٪ دیگر از شهرهای کازان و مسکو نام برده اند.

توقیف کشتی روسی در سنگاپور - اسپوتنیک ایران
بازگشایی جاذبه‌های گردشگری سنگاپور برای بازدید علاقمندان +ویدئو

به طور کلی ، 42٪ از روس ها قصد دارند تعطیلات تابستانی را در خانه یا در ویلای تابستانی خود بگذرانند ، 26٪ از پاسخ دهندگان قصد دارند به استراحتگاه های واقع در روسیه بروند و 15٪ از پاسخ دهندگان می خواهند به مکان های جدید برای خود در روسیه سفر کنند و 6٪ دیگر قصد دارند به هر کشور خارجی که برای گردشگران روس باز شود ، بروند. ضمناً 19٪ از روسها اصلاً هیچ برنامه ای برای به مرخصی رفتن  ندارند.

این تحقیق از 3 تا 7 ژوئیه با  رعایت اصول علم آمار در بین 1000 شهروند در سنین 18 تا 60 سال با درآمد متوسط ​​30 تا 60 هزار روبل ( حدود450 تا 900  دلار)  در ماه در شهرهای با جمعیت بیش از 100 هزار نفر در روسیه انجام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала