برگزاری دوره آموزشی آنلاین "آر تی" برای خبرنگاران

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری دوره آموزشی آنلاین "آر تی" برای خبرنگاران
برگزاری دوره آموزشی آنلاین آر تی برای خبرنگاران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"آر تی" یک دوره آموزشی رسانه ای آنلاین برای روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان منطقه ای راه اندازی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی "آر تی" اقدام به برگزاری دوره آموزشی رسانه ای آنلاین به صورت رایگان می کند. در این دوره آموزشی، به خبرنگاران و وبلاگ نویسان نحوه تولید محتواهای منحصر بفرد و ارتقاء سطح خبرهای منطقه ای به سطح فدرال آموزش داده می شود.

کارآموزان مدرسه رسانه "RT - منطقه" فرا می گیرند که چگونه اخبار منطقه ای را به سطح فدرال برسانند، قادر به فیلمبرداری یک موضوع غیرمعمول یا مونتاژ فیلم خواهند شد و نحوه تولید محتوای منحصر به فرد برای شبکه های اجتماعی را فرا می گیرند.

به نقل از مارگاریتا سیمونیان، سردبیر این شبکه تلویزیونی، شنودگان نیاز نیست به جایی بروند و خبرنگاران آنچه در "آر تی" آموخته اند را شرح می دهند.

در سال 2016، RT این مدرسه را برای روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان تازه کار در مسکو افتتاح کرد. در ژانویه سال 2020، مدرسه آنلاین RT راه اندازی شد. آموزش های کپی رایت و ویدئو در دسترس دانش آموزان سراسر جهان قرار گرفت. از زمان افتتاح این مدرسه، حدود 500 نفر از 20 کشور جهان بصورت تمام وقت و پاره وقت دوذه های آموزشی را در به پایان رسانده اند. برخی از فارغ التحصیلان نیز این فرصت را پیدا کردند که به تیم RT بپیوندند.

شرکت در پروژه "RT - منطقه" بصورت رایگان است و انتخاب کارآموزان با برگزاری آزمون انجام می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала