پوتین قول داد کشورهایی که سلاح مافوق صوت داشته باشند را شگفت زده کند

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پول قول داد کشورهایی که سلاح مافوق صوت داشته باشند را شگفت زده کند
پول قول داد کشورهایی که سلاح مافوق صوت داشته باشند را شگفت زده کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه مطمئن است كه فدراسیون روسیه وسیله ای برای مقابله با سلاح های مافوق صوت كه ممكن است در سایر كشورها ساخته شود، دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در برنامه "اخبار هفته" از کانال "روسیه 1" گفت: "این [تسلیحات مافوق صوت] [در بین قدرت های نظامی پیشرو] ظاهر خواهد شد. اما من فکر می کنم که می توانیم شرکای خود را با خوشحالی شگفت زده کنیم با توجه به اینکه وقتی این سلاح ها را در اختیار دارند، با درجه بالایی از احتمال ما ابزاری برای مقابله با این سلاح ها خواهیم داشت."

وضعیت مربوط به مبارزه با ویروس کرونا مشکلات رایج در ایالات متحده را برجسته کرد است - اسپوتنیک ایران
پوتین، ناآرامی ها در آمریکا را با بحران های عمیق در این کشور مرتبط می داند

پوتین تاکید کرد: "این منحصر به فرد بودن وضعیت فعلی ما است. من یک بار دیگر تکرار می کنم: با احتمال بالایی اعلام می کنم که وسیله ای برای مبارزه با سلاح های مافوق خواهیم داشت زمانی که در کشورهای پیشرو جهان این سلاح مافوق صوت ایجاد شود."

رئیس جمهور روسیه پیش از این گفته بود كه ظهور اسلحه های مافوق صوت در کشور هزینه های هنگفت سایر کشورها برای مهار روسیه را بی معنی و بی اثر کرده است. به گفته پوتین، برای اولین بار در تاریخ، فدراسیون روسیه از نظر توسعه سلاح های پیشرفته از جمله مافوق صوت از سایر کشورها پیشی گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала