فرمانده کل نیروی زمینی روسیه از جزئیات رژه پیروزی گفت

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فرمانده کل نیروی زمینی روسیه از جزئیات رژه پیروزی گفت
فرمانده کل نیروی زمینی روسیه از جزئیات رژه پیروزی گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سالیوکوف افزود: شرکت کنندگان در این رژه در مسکو ایزوله می گردند و حداقل سه بار در هفته برای تست "کووید-19" آزمایش می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ اولگ سالیوکوف فرمانده کل نیروهای زمینی روسیه، جزئیات رژه پیروزی را در میدان سرخ فاش ساخت.

 جنگنده‌های سو-25 روسیه  - اسپوتنیک ایران
تمرین پرواز رژه پیروزی + ویدئو

به گفته این فرمانده کل نیروهای زمینی، رژه از ساعت 10 صبح آغاز می شود و حدود یک ساعت و نیم ادامه خواهد داشت. این رویداد از برخی عناصر رژه تاریخی سال 1945 نیز استفاده می کند: برای مثال در آغاز، "رژه سالگرد پیروزی" به اجرا در خواهد آمد و در برنامه های برای عصر انجام آتش بازی در آسمان "سالوت" تدارک دیده شده است.

سالیوکوف افزود: شرکت کنندگان در این رژه در مسکو ایزوله می گردند و حداقل سه بار در هفته برای تست "کووید-19" آزمایش می شوند.

تمام محوطه هایی که ارتش در آن قرار خواهد گرفت و همچنین تجهیزات ضد عفونی می شوند، مانند زمین آموزشی در آلابینو در نزدیکی مسکو، جایی که اعضای برگزار کننده در آنجا آموزش می بینند.

پیش از این، ولادیمیر پوتین اعلام کرده بود که رژه روز پیروزی به تعویق افتاده و به دلیل همه گیری کرونا ویروس در تاریخ 24 ژوئن (یک روز تعطیلی خواهد بود) برگزار می شود، در روزی که "رژه تاریخی برندگان" در میدان سرخ برگزار شد.

همچنین رئیس دولت دستور داد كه مقدمات این رویداد را آغاز كرده و شدیدترین وضع امنیتی را تضمین كنند.

به گفته سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه، رژه ها در 9 شهر-قهرمان پرور و 19 شهر دیگر برگزار می شود که مقر حوزه های نظامی، ناوگان و انجمن های نیروهای مسلح در آن قرار دارند.

در مجموع حدود 64 هزار نفر، 1850 ادوات نظامی و 511 هواپیما در این جشن شرکت خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала