پوتین: روسیه تمدن جداگانه است

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه تمدن جداگانه است
پوتین: روسیه تمدن جداگانه است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین روسیه را نه فقط یک کشور، بلکه تمدن جداگانه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در مصاحبه تلوزیونی گفت که روسیه تنها کشور نه، بلکه تمدن جداگانه است. روسیه مسیر خود را طی می نماید که با تکنولوژی مدرن ترقی می کند. روسيه در توليد خودروهای نقلیه بدون سرنشین، ژنتیک، طب، آموزش و پرورش به پیشرفت بزرگی دست یافته است.

وقتی خرس ها دوربین مخفی را کشف می کنند + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
وقتی خرس ها دوربین مخفی را کشف می کنند + ویدئو

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: اگر مسئولین بخواهند تمدن را حفظ کنند، باید روی آینده و توسعه تکنولوژی توسعه یافته تمرکز شوند.

پوتین گفت: "ما واقعاً باید به آنچه که در سایر کشورهای جهان صورت گرفته، به دستاوردهای آنها نگاه کنیم، اما هرگز فراموش نکنیم که ما پایگاه خیلی خوبی را داریم." روسیه از تسلیحات پیشرفته برخوردار نیست، که هنوز هیچ کشوری در جهان در اختیار آنها نیست.

گفتنی است، در تاریخ 16 می، پوتین نقش دانشمندان را در ایجاد سلاح های بی نظیر عالی ازیابی کرد. به گفته وی، علم پیشرفته – برای ایجاد شرایط برای ایجاد انواع تسلیحات ضروری است که فعلاً "در هیچ کشوری جهان" وجود ندارد.

 رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: "اگر ما دانش بنیادی، مکتب های علمی، کادر های انجینری نمی داشتیم، غیر ممکن بود که به چنین موفقیت ها در عرصه تکنولوژی می رسیدیم. این امر کاملاً غیرممکن بود".

سیستم راکتی استراتژیک سرمت، راکت کروز با برد نامحدود، کشتی های بی سرنشین و سیستم راکت هوایی "کینژال" از جمله تکنولوژی جدید روسیه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала