آغاز آزمایشات یک تپانچه ورزشی جدید در روسیه

© Photo / Kalashnikov Mediaآغاز آزمایشات یک تپانچه جدید در روسیه
آغاز آزمایشات یک تپانچه جدید در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایستگاه تست دولتی فدراسیون روسیه مرحله اول آزمایشات جهت صدور گواهینامه برای یک تپانچه ورزشی جدید به نام Aspid را به اتمام رسانده است .

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را سرویس مطبوعاتی پژوهشکده ماشین سازی وابسته به شرکت "روس تک" روسیه  اعلام کرده که طراح این سلاح ورزشی نوین است.

دو مدل این تپانچه با مارک های  آر گ ـ 120 و آر گ ـ 120ـ 1  مورد آزمایش قرار گرفته تا انطباق آنها با الزامات استاندارد روسی   GOST R 50529-2015 "سلاح های غیر نظامی و خدمتی ، دستگاه های تولیدی و ویژه. استاندارهای ایمنی و روش های آزمایش ایمنی" بررسی شود.

در پژوهشکده اعلام کردند : "در طول آزمایشات از جمله علامت گذاری نمونه سلاح بررسی شد. اندازه خشاب  تپانچه ها با کالیبرهای استوانه ای شکل ویژه،  بررسی و  ظاهر آن برای اطمینان به عدم وجود نقایص خارجی معاینه  شد."

تپانچه جدید برای ارتش روسیه + عکس - اسپوتنیک ایران
تپانچه جدید برای ارتش روسیه + عکس

دیمیتری رومیانتسف رئیس ایستگاه تست دولتی فدراسیون روسیه گفت: در چارچوب صدور گواهینامه استحکام و  ایمنی ، از تپانچه ها با فشنگ های آزمایشی از تپانچه ها شلیک شد که در مقایسه با فشار ایجاد شده از قدرتمندترین مهمات عملیاتی برای این سلاح ، فشار بیشتری ایجاد می کنند.

دیمیتری رومیانتسف گفت: " نتایج این آزمایشات مثبت بوده است. نمونه های ارائه شده با الزامات استاندارد دولتی کاملاً مطابقت دارند."

مرحله دوم صدور گواهینامه برای تأیید انطباق تپانچه با استاندارد های بزه شناسی توسط مرکز ملی صدور گواهینامه و آزمایش سلاح های غیر نظامی و خدمتی انجام می شود که در صورت مثبت بودن نتایج آن، گواهینامه  مربوطه را برای تپانچه های جدید صادر خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала