آزمایش مصونیت در برابر ویروس کرونا در روسیه

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام نتایج اولین آزمایش مصونیت در برابر کرونادر روسیه
اعلام نتایج اولین آزمایش مصونیت در برابر کرونادر روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روسیه بر روی بیش از 200 پزشک آزمایش مصونیت در برابر ویروس کرونا صورت گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد که در مرکز پزشکی-جراحی "پیروگوف" در مسکو، 240 پزشک مورد آزمایش مصونیت در برابر ویروس کرونا قرار گرفتند که نتایج این آزمایش نشان می‌دهد 15 درصد این افراد در برابر این ویروس ایمن هستند.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 32000 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
شمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 32000 نفر رسید

 

این آزمایش در بین پزشکان انجام گرفته که دو ماه اخیر علائم کرونا نداشته اند. اکنون ایمن بودن افرادی که در منطقه "قرمز" این مرکز پزشکی فعالیت می کنند، مشخص شده است.

وزارت بهداشت روسیه افزود که این آزمایش در مرکز علمی دولتی ویروس شناسی و بیوتکنولوژی "وکتور" در نووسیبیرسک توسعه یافته است.

پیش از این آنا پوپوا، رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف‌ کننده روسیه اعلام کرده بود که آزمایش پزشکان "پادتن" ویروس کرونا از 14 آپریل آغاز شده است. این آزمایش نشان می دهد که تا چه حد پزشکان ایمن شدند، همچنین این آزمایش برای تهیه واکسن ویروس کرونا که در حال توسعه است، کمک خواهد کرد.

شایان ذکر است که بر اساس آخرین آمار در روسیه 4080 مورد جید ابتلا به ویروس کرونا در 81 منطقه این کشور به ثبت رسیده است که در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا  در این کشور به 32 هزار 8 نفر رسیده است. همچنین 273 تن جان باخته و 2 هزار 590 نفز نیز بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала