پروازهای خارجی روسیه چه زمانی از سر گرفته می شوند؟

© Sputnik / Ruslan Krivobokپروازهای خارجی روسیه چه زمانی از سر گرفته می شوند؟
پروازهای خارجی روسیه چه زمانی از سر گرفته می شوند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زمان احتمالی از سرگیری پروازهای خارجی روسیه فاش شد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیرعامل آژانس گردشگری TUI روسیه، تاراس دیمورا عنوان کرد که پروازهای خارجی روسیه با سایر کشورها زودتر از  سه ماه آینده از سر گرفته نخواهد شد.

به گفته دیمورا، از سرگیری پروازها تا اواسط تابستان با "خوش‌بینانه ترین سناریو" امکان پذیر است. با یک سناریوی واقع بینانه، این اتفاق در پاییز و با درحالت بدبینانه – این اتفاق تا آوریل 2021 رخ خواهد داد.

 قطع پرواز برخی خطوط هوایی میان ایران و روسیه به علت شیوع کرونا  - اسپوتنیک ایران
قطع پرواز برخی خطوط هوایی میان ایران و روسیه

وی خاطرنشان کرد: " اگر پروازها در ماه جولای بازگشایی شود و این موضوع از مشخص باشد، آژانسهای گدشگری به فروش فعال تورها مشغول خواهند شد و هنوز هم می توانند فصل گردشگری را نجات دهند. با این وجود، بازیابی بازار در هر صورت از مسیرهای داخلی آغاز خواهد شد، سایر کشورها با تثبیت اوضاع اپیدمیولوژیک جهانی، به تدریج برای گردشگران باز می شوند."

ترکیه ممکن است اولین کشوری شود که روسیه خدمات هوایی را با آن از سر بگیرد. پس از آن، می توان انتظار ازسرگیری پروازها برای قبرس و اسرائیل را داشت. همچنین، طبق گفته دیمورا، از سرگیری ارتباطات با مصر می تواند به بازار کمک کند، که ارتباط هوایی با آن در سال 2015 پس از سقوط هواپیمای روسیه در نتیجه حمله تروریستی متوقف شد.

در اوایل ماه آوریل، تاریخ بازگشت گردشگران خارجی به روسیه فاش شده بود. به گفته دبیر مطبوعاتی اتحادیه صنعت مسافرتی روسیه (ایرنا تیورینا)، همه گیر کروناویروس فصل توریستی تابستان را خراب کرده است، بنابراین انتظار ورود گردشگران خارجی را تنها در سال آینده می توان داشت.

لازم به ذکر است، روسیه پروازهای بین المللی را از 27 مارس به حالت تعلیق درآورد. استثنائات پروازهایی هستند که برای بازگشت روس ها از خارج از کشور و پروازهای جداگانه از طرف دولت ترتیب داده شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала