روسیه ترافیک هوایی بین المللی خود را متوقف می‌کند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه ترافیک هوایی بین المللی خود را متوقف می‌کند
 روسیه ترافیک هوایی بین المللی خود را متوقف می‌کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه ترافیک هوایی بین المللی خود را از نیمه شب چهارم آوریل متوقف خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در یکی از شرکتهای بزرگ هواپیمایی روسیه اظهار داشت که "روسیه کلیه پروازها برای انتقال روس‌ها از خارج به داخل کشور را به حالت تعلیق در می‌آورد." به گفته این منبع، ترافیک هوایی از نیمه شب چهارم آوریل کاملاً متوقف خواهد شد.

اعلام زمان پایان شیوع ویروس کرونا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اعلام زمان پایان شیوع ویروس کرونا در روسیه

روسیه در پی شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا از ۲۷ مارس پروازهای منظم و چارتر را متوقف کرده است. البته در این راستا پروازهایی که برای انتقال روس‌ها از خارج به داخل و همچنین انتقال خارجی‌های حاضر در روسیه به کشورشان بودند و همچنین پروازهای باربری، پستی، بشردوستانه و برخی پروازهای دیگر مستثنی هستند.

براساس اعلام وزارت امور خارجه روسیه، از ۲۰ تا ۲۷ مارس، بیش از ۱۳۰ هزار شهروند روس از خارج از کشور، از جمله حدود ۱۳ هزار نفر از کشورهایی که حمل و نقل هوایی آنها به دلیل گسترش ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده یا محدود شده است، بازگشته‌اند.

در روسیه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ۴۱۴۹ نفر (۲۹۲۳ نفر در مسکو) است و تعداد درگذشتگان نیز به ۳۴ نفر رسیده است، در عین حال ۲۸۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند. علاوه بر این طی روز گذشته تعداد بیمارانی فوت کرده بر اثر کرونا در این کشور نسبت به روزهای گذشته کمتر بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала