کرونا زندگی پوتین را نیز تغییر داده است

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا زندگی پوتین را نیز تغییر داده است
کرونا زندگی پوتین را نیز تغییر داده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه تعریف کرد که چگونه زندگی ولادیمیر پوتین در شرایط شیوع ویروس کرونا تغییر کرده و از جمله در مورد اقدامات پیشگیرانه بیشتری سخن گفت که در محیط زندگی و کار رهبر روسیه صورت می گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد چگونگی تغییر زندگی و عادات شخصی رئیس جمهور در شرایط همه گیر ویروس کرونا گفت: "طبیعتاً صحبت بر سر انجام اقدامات پیشگیرانه بیشتر یعنی همان تدابیر  بهداشتی و مواردی از این نوع است که باید بطور مداوم به خصوص در شرایط اجرای برنامه کار رئیس جمهور انجام شوند که با وجود خیلی زیاد بودن تعداد مراسم عمومی ادامه دارد".

ادامه پیشروی ویروس کرونا  در مسکو - اسپوتنیک ایران
ادامه پیشروی ویروس کرونا در مسکو

سخنگوی کرملین افزود: "اما  با این حال ، رئیس جمهور به کارش ادامه می دهد و  نمی تواند کار خود را به این سادگی متوقف کند."

پسکوف همچنین یادآوری کرد که به استانداران روسیه  توصیه شده است که مسافرت ها به خارج از مناطق خود را به حداقل برسانند.

ستاد عملیاتی برای مقابله با شیوع نوع جدید کروناویروس در روسیه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 157 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در مسکو ، 12 مورد دیگردر شبه جزیره کریمه و 8 مورد در استان مسکو به ثبت رسیده است.

درمجموع  196 مورد جدید ابتلا به كرونا ویروس در 16 منطقه در روسیه رخ داده است.

در کل ، ابتلا به کروناویروس در 58 منطقه روسیه مشاهده شده است . مسکو از لحاظ شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا (703 مورد) در روسیه در جایگاه اول قرار دارد

در جهان ، طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تا به حال  تقریباً 466000 نفر در 199 کشور جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و 21.031 نفر جان باخته اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала