ثبت 61 مورد دیگر از کرونا ویروس در روسیه

© Sputnik / Press Service of the Moscow Department of Health /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت 61 مورد دیگر از کرونا ویروس در روسیه
ثبت 61 مورد دیگر از کرونا ویروس در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز یکشنبه، 22 مارس ستاد عملیاتی برای جلوگیری از شیوع عفونت کرونا ویروس روسیه از 61 مورد جدید از عفونت کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه، 22 مارس ستاد عملیاتی برای جلوگیری از شیوع عفونت کرونا ویروس روسیه، موارد جدید در شش منطقه از روسیه به ثبت رسیده است که بیشتر آنها 54 نفر در مسکو شناسایی شده اند.

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا - اسپوتنیک ایران
بزرگترین منشاء ابتلای کرونا در استرالیا آمریکا است

دو مورد آلوده در هر منطقه کیروف و اودمورتیا یافت شد که و یک مورد در هر مناطق بریانسک، آرخانگلسک و نوواگوراد همانطور نیز کشف شد، همه مبتلایان در طی دو هفته گذشته از کشورهایی با وضعیت نامطلوب کرونا ویروس بازدید کرده اند.

بنابراین، تعداد کل مبتلایان کرونا ویروس در روسیه از 306 به 367 مورد افزایش یافته است.

پیش از این در تاریخ 22 مارس، ریا نووستی با استناد به یک منبع دولتی، گزارش داد که مقامات روسی در مورد اقدامات قاطع تر در روسیه، برای مقابله با گسترش بیشتر این ویروس راه حلی یافته اند. همانطور که ستاد عملیات خاطرنشان کرد، در حال حاضر سرعت گسترش کرونا ویروس در روسیه از نظر محاسباتی با مواردی که در اسپانیا، آلمان، انگلیس و فرانسه مشاهده شده است مطابقت دارد، به همین دلیل رئیس دولت این کشور احتمال سخت تر شدن قرنطینه را در نظر دارد. بعداً در دفتر مرکزی این اطلاعات رد شد.

تا به امروز، تمام مناطق روسیه به دلیل شیوع کرونا ویروس به هشدار بالا رسیده اند. بیش از 50 هزار نفر در سراسر کشور تحت نظارت پزشکی هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала