آزمايش سيستم اسكندر در بالتيک در پاسخ به رزمايش ناتو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر آزمايش سيستم اسكندر در بالتيک در پاسخ به رزمايش ناتو
آزمايش سيستم اسكندر در بالتيک در پاسخ به رزمايش ناتو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرسنل نیروی دریایی روسیه ناوگان بالتیک حملات موشکی را از سیستم های موشکی عملیاتی-تاکتیکی "اسکندر" انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اینترفاکس، به گفته رومان مارتوف سخنگوی ناوگان بالتیک، موشک های راکت به طور مخفیانه به منطقه موقعیت تعیین شده پیش رفتند، مواضع استارت را در آنجا مجهز کرده و پرتاب های گروهی و تک الکترونیکی را بر روی اهداف انجام دادیم. اهداف شرطی برگرفته از مکان هایی چون فرودگاه ها، مراکز دفاعی و مراکز فرماندهی و همچنین پرتابگرهای موشکی هستند.

هشدار روسیه به ناتو درباره عواقب رزمایش دیفندر- یوروپ ۲۰ - اسپوتنیک ایران
هشدار روسیه به ناتو درباره عواقب رزمایش "دیفندر- یوروپ ۲۰"

علاوه بر این، در محاسبات سیستم اسکندر اثرات پرتو و آلودگی شیمیایی منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این مانورها شامل بیش از ۱۰۰ سرباز و همچنین حدود ۲۰ دستگاه تجهیزات مختلف نظامی بودند.

این دوره از مسابقات براساس شرایط آماده سازی ناتو برای تمرینات Defender Europe 2020 برگزار می شود، که از ۲۰ آوریل تا ۲۰ ماه مه در ده کشور اروپایی از جمله در کشورهای بالتیک برگزار می شود.

در این رزمایش ۲۰ هزار پرسنل نظامی آمریکایی و ۱۷ هزار پرسنل از دیگر كشورهای اتحادیه ناتو حضور خواهند داشت. این بزرگترین رزمایش در طی ۲۵ سال گذشته و انتقال سربازان آمریکایی به اروپا است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در ۷ مارس اذعان کرد: مسکو این مانورها را در ساختار نظامی خود به حساب می آورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала