شناسایی چهار مورد جدید ویروس کرونا در روسیه

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی چهار مورد جدید ویروس کرونا در روسیه
شناسایی چهار مورد جدید ویروس کرونا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه از ثبت چهار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد که چهار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است.

وضعیت رضایت بخش مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
وضعیت رضایت بخش مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه

بنابر اعلام این ستاد؛ طی شبانه روز گذشته 4 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در میان شهروندان روسیه شناسایی شده است که سه نفر از بیماران در شهر لیپتسک و یک نفر از آنها در سنت پترزبورگ هستند.

طبق تحقیقات صورت گرفته تمامی این افراد مبتلا طی دو هفته اخیر به ایتالیا سفر کرده اند.

 پیش از این شش مورد از ویروس کرونا در پایتخت روسیه به ثبت رسیده بود که تمامی این افراد از ایتالیا به روسیه آمده بودند.

روز جمعه، پنجم ماه مارس، شهردار مسکو فرمان رژیم آمادگی فوق‌العاده در رابطه با خطر شیوع ویروس کرونا در مسکو را به امضا رساند.

همچنین روز گذشته آناستاتیا راکوا، معاون شهردار مسکو اعلام کرد که نخستین فرد مبتلا شده به ویروس کرونا در مسکو بهبود یافته و بزودی از بیمارستان مرخص می شود.

ویروس کرونا روز به روز در حال گسترش در نقاط مختلف جهان است. سازمان بهداشت جهانی در گزارش روز 5 مارس خود اعلام کرد که تعداد کل مبتلایان در سراسر جهان به 93090 افزایش پیدا کرده است. چین به عنوان کانون ویروس بیشترین مبتلا را دارد. تعداد 80422  مبتلا در چین هستند و 12688 نفر هم سهم دیگر نقاط جهان هستند. بعد از چین، کره جنوبی و ایران بیشترین تعداد مبتلا را در جهان دارند و تعداد جانباختگان در این دو کشور از مرز 100 نفر گذشته است و هزاران نفر هم مبتلا شده اند. 3012 نفر جان باختند و بیش از 52 هزار نفر نیز درمان شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала