روس توریسم فروش تورها به ایتالیا، ایران و کره جنوبی را متوقف می کند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر روس توریسم فروش تورها به ایتالیا، ایران و کره جنوبی را متوقف می کند
روس توریسم فروش تورها به ایتالیا، ایران و کره جنوبی را متوقف می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 آژانس فدرال جهانگردی از آژانس های مسافرتی و مسافرتی روسیه خواست تا فروش تورها به ایتالیا، کره جنوبی و ایران را متوقف کنند تا وضعیت اپیدمیولوژیک در آن کشورها عادی شود.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس گردشگری فدرال از تهدید امنیت زندگی و سلامتی گردشگران در ایتالیا، کره جنوبی و ایران به دلیل افزایش شیوع عفونت کرونا ویروس در آن کشورها خبر داد.

محدودیت در پرواز های روسیه و کره جنوبی به خاطر ویروس کرونا
 - اسپوتنیک ایران
محدودیت در پرواز های روسیه و کره جنوبی به خاطر ویروس کرونا

در این بیانیه آمده است: آژانس گردشگری فدرال روسیه توصیه می کند که اپراتورهای تور روسیه، نمایندگان مسافرتی فروش محصولات گردشگری و همچنین برخی خدمات گردشگری به ایتالیا، جمهوری کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند تا وضعیت اپیدمیولوژیک در این کشورها عادی شود.

همچنین موظف است گردشگران روسی را که خریداری کرده اند و یا قصد خرید تور به این کشورها را در مورد وضعیت فعلی اپیدمیولوژیک در این کشورها، نحوه تغییر مقصد یا محل تعطیلات، تنظیم مجدد سفر یا لغو قرارداد مطابق با قانون مبانی گردشگری دارند، آگاه سازند.

توصیه می شود مقامات دولتی در زمینه گردشگری اشخاص مؤثر فدراسیون روسیه این اطلاعات را به سرعت مورد توجه گردشگران، اپراتورهای تور و نمایندگان مسافرتی قرار دهند.

این اداره گفت: روس توریسم همچنان وضعیت را رصد می کند، در تماس مداوم با سرویس فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسان است و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی از این بخش، به سرعت ابلاغیه آن را به اپراتورهای تور، آژانس های مسافرتی و گردشگران می رساند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала