آغاز انتقال شهروندان روسیه از چین با هواپیماهای نظامی

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز انتقال شهروندان روسیه از چین با هواپیماهای نظامی
آغاز انتقال شهروندان روسیه از چین با هواپیماهای نظامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد در پی شیوع ویروس کرونا در چین، از امروز هواپیماهای نظامی روسیه، انتقال شهروندان این کشور از چین را آغاز می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز شنبه از انتقال شهروندان روسیه از چین توسط هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه خبر داد.

پیام پوتین به رئیس جمهور چین برای مبارزه با ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
پیام پوتین به رئیس جمهور چین برای مبارزه با ویروس کرونا
پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: طبق دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و فرمانده عالی (نیروهای مسلح روسیه) مبنی بر تخلیه شهروندان روسیه از مناطق چین که بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را دارد، هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه به کار گرفته شده و از امروز پروازها آغاز خواهد شد.

در 31 دسامبر 2019، مقامات چین به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان را دادند. بعدتر کارشناسان اعلام کردند که عامل این بیماری ویروس کرونا است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، دهها نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به سایر نقاط دنیا گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارد را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала