برای دفاع از مسکو در برابر حمله موشکی چقدر وقت لازم است؟

© Sputnik / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر برای دفاع از مسکو در برابر حمله موشکی چقدر وقت لازم است؟
برای دفاع از مسکو در برابر حمله موشکی چقدر وقت لازم است؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک ژنرال روس در مصاحبه با روزنامه ارتش روسیه تعریف کرد که برای دفاع از مسکو در برابر حمله احتمالی موشکی چقدر وقت لازم است.

به گزارش اسپوتنیک، سرتیپ سرگئی گرابچوک، یکی از فرماندهان  نیروهای دفاع موشکی ارتش روسیه اعلام کرد برای دفاع از مسکو در برابر حمله اجتمالی موشکی فقط چند ده دقیقه وقت لازم خواهد بود.

جنگ هسته ای بین روسیه و ایالات متحده - اسپوتنیک ایران
در صورت بروز جنگ هسته‌ای میان روسیه و ایالات متحده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

سرتیپ سرگئی گرابچوک در توضیح گفت سامانه های دفاع موشکی هدف را در فاصله چند هزار کیلومتری شناسایی می کنند. در عین حال ، مسئله متمایز کردن موشک های واقعی از انواع اهداف دروغین در این سامانه ها حل شده و آنها مسیرهای پرواز موشک های مهاجم را فوراً مشخص می کنند. وی گفت: " موشک ضد بالستیک در زمان تخمین زده شده پرتاب و هدایت شده و در جای مناسب موشک های مهاجم را منهدم می کنند" .

ژنرال روس ضمناً خاطرنشان كردجنگ موشکی  می تواند كمتر از يك دقيقه طول بكشد. وی تأکید کرد که قابلیت های سیستم مربوطه  امکان رهگیری موشک های حمله کننده به شهر را به احتمال تقریباً صد درصد احتمال به وجود می آورد.

در سال 2017 ، مجله نشنال اینترست  مسکو را به عنوان حفاظت شده ترین شهر جهان  در برابر حمله هسته ای دانست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала