پرتاب موشک کینژال در رزمایش ارتش روسیه در دریای سیاه + ویدئو

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationپرتاب موشک کینژال در رزمایش ارتش روسیه در دریای سیاه + ویدئو
پرتاب موشک کینژال در رزمایش ارتش روسیه در دریای سیاه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی پرتاب موشک هایپرسونیک کینژال توسط جنگنده میگ ـ 31 کا در جریان رزمایش ارتش روسیه در دریای سیاه در اینترنت منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، این ویدئو لحظه پرتاب موشک را که فیلم آن از کابین خلبان یک هواپیمای دیگر گرفته شده ، نشان می دهد.

روز پنجشنبه ، ناوگان های دریای سیاه و شمالی  نیروی دریایی ارتش روسیه رزمایش مشترکی را با شلیک موشک ها  از جمله موشک های کروز "کالیبر"  و موشک بالستیک هوایی هایپرسونیک "کینژال"  انجام دادند.

درمجموع بیش از 50 کشتی ، ناوچه و کشتی پشتیبانی ، و همچنین حدود 40 هواپیما در این مانورها شرکت داشتند. دریاسالار نیکلای یومنوف، فرمانده کل نیروی دریایی روسیه فرماندهی این رزمایش را بر عهده داشت.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از روی رزمناو موشک انداز " مارشال اوستینف" ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه ، این رزمایش را مشاهده کرد.

رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه خود به پارلمان کشور در اوایل مارس سال 2018 موشک هایپرسونیک "کینژال" و دیگر سلاح های مهیب روسی را معرفی کرد.

موشک هایپرسونیک "کینژال" با سرعت ده برابر سرعت صوت از تمام سیستم های موجود دفاع هوایی و دفاع ضد بالستیک عبور کرده و کلاهک های متعارف و هسته ای را به اهداف واقع در مسافت تا دو هزار کیلومتر می رساند. این موشک می تواند ناوهای هواپیما بر ، ناوشکن ها و رزمناو های دشمن را مورد هدف قرار دهد

کینژال قادراست که هم با کلاهک معمولی و هم با کلاهک هسته ای مسلح شود. انرژی جنبشی این موشک در هنگام پرتاب بقدری بالا است که می تواند حتی بدون کلاهک رزمی هم ضربه سختی را به کشتی دشمن وارد نماید و آن را نابود کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала