تروریست های بازداشت شده در سنت پترزبورگ شواهدی ارائه کردند+ویدئو

© Sputnik / Anton Denisovتروریست های بازداشت شده در سنت پترزبورگ شواهدی ارائه کردند
تروریست های بازداشت شده در سنت پترزبورگ شواهدی ارائه کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد، که آنها به لطف اطلاعات دریافت شده از سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده موفق به پیگیری و بازداشت تروریست ها شدند.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال روسیه، درباره دو شهروند روسی که روز گذشته به ظن آماده سازی حمله تروریستی در یک مکان عمومی در سن پترزبورگ در تعطیلات سال نو بازداشت شدند اعلام کرد، که اظهارات اعترافاتی خود را ارائه می دهند. این سرویس مخفی خاطرنشان کرد: با تأیید این اتهامات، شواهدی از مظنونان گرفته شده است.

پوتین و ترامپ درباره مراحل کنترل تسلیحات بحث و گفتگو کردند - اسپوتنیک ایران
پوتین و ترامپ درباره مراحل کنترل تسلیحات بحث و گفتگو کردند

یک پرونده جنایی با عنوان "مشارکت در فعالیت های سازمان تروریستی" باز شده است.

سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد، که آنها به لطف اطلاعات دریافت شده از سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده موفق به پیگیری و بازداشت تروریست ها شدند.

در طول مکالمه تلفنی روسای جمهور روسیه و آمریکا، ولادیمیر پوتین از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای این اطلاعات تشکر کرد.

این ویدئو، که توسط سرویس امنیت فدرال توزیع شده است، نشان می دهد که چگونه یکی از بازداشت شدگان با امیر جدید گروه دولت اسلامی داعش بیعت کرده است.

این مرد با چهره بسته در پس زمینه سیاه به عربی با لهجه روسی می گوید: سوگند به جانشین به حق ابوبکر الحسینی القریشی به نام هر کشته شده ای.

انتظار می رود که امروز برای بازداشت شدگان اقدام پیشگیریانه ای کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала