شباهت هایی بین پیکاپ تسلا و خودروی زرهی وزارت امنیت روسیه

© REUTERS / Teslaشباهت هایی بین پیکاپ تسلا و خودروی زرهی وزارت امنیت روسیه
شباهت هایی بین پیکاپ تسلا و خودروی زرهی وزارت امنیت روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر سولوویف روزنامه نگار روسی شباهت هایی بین خودروی برقی تسلا Cybertruck و خودروی زرهی Falcatus كه برای مركز اهداف ویژه نیروهای امنیتی روسیه طراحی شده است، پیدا كرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر سولوویف روزنامه نگار روسی شباهت هایی بین خودروی برقی تسلا Cybertruck و خودروی زرهی Falcatus كه برای مركز اهداف ویژه نیروهای امنیتی روسیه طراحی شده است، پیدا كرد. این روزنامه نگار با انتشار تصاویری از دو خودرو در صفحه توئیتری خود به شباهت این دو خودرو و به طراحی ظاهری بسیار نزدیک خودروی تسلا با نمونه روسی خود اشاره کرد.

​نظرات برخی کاربران در رابطه با این پست بیان شد و برخی از آنها، مزایای Falcatus روسی را ذکر کردند.
کاربری گفت: فقط شیشه خودروی ما از فاصله 30 متری جلوی گلوله به رد شدن به داخل خودرو را می گیرد و مقاوم است.
کاربر دیگری چنین نظر داد: طراح روسی با استعداد، مهارت در کارش و خلاق است. با حداقل بودجه و امکانات و تجهیزات، زمان را پشت سر می گذارند و چنین چیزی می آفرینند.

کاربر دیگری گفت: یک مقایسه نامناسب بین یک ماشین نیروهای امنیتی روسیه و یک ماشین ساده انجام شده است.

در پایان هفته گذشته، شرکت آمریکایی تسلا، که توسط ایلون ماسک تأسیس شد، محصول جدیدی به نام پیکاپ Cybertruck را معرفی کرد، که در فیلم علمی تخیلی Blade Runner طراحی شده است. ماسک گفت: این خودرو ضد گلوله است، از همان آلیاژی برای دربها استفاده شده که در موشک های فضایی SpaceX بکار رفته است. در همین زمان، وقتی یک توپ فولادی به داخل شیشه ضد ضربه پرتاب شد، شیشه ریخت.

سازنده این خودرو متوجه شد که توپ به سالن برخورد نکرده بلکه به سمت پهلو شلیک شده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала