ممکن است صاحب گربه سهامدار هواپیمایی ایر فلوت شود

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر گربه چاق
گربه چاق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به صاحب گربه (ویکتور) میخائیل گالین، که نمی خواستند اجازه ورود به کابین هواپیمای پرواز Aeroflot داده شود، پیشنهاد سهامدار خطوط هوایی ایرفلوت دادند.

به گزارش اسپوتنیک، صاحب گربه (ویکتور) میخائیل گالین به RIA Novosti گفت: پیشنهاد برای تبدیل شدن به سهامدار شرکت Aeroflot از طرف یکی از شرکت ها مطرح شد و من تصمیم گرفتم آن را بپذیرم.

همکار آژانس همچنین خاطرنشان کرد: ویکتور کمی از توجه خسته شده است. با این حال، به گفته گالین، همه حواشی ها به دور این داستان برای حل مسائل مهم می تواند رشد کند، زیرا بسیاری از قوانین باستانی در کشور وجود دارند که باید اصلاح شوند. ما درباره سازمان های بزرگ انحصاری صحبت می كنیم كه كاملاً علاقه ای به بهبود خدمات خود ندارند.

در مسکو مردی از سوار شدن به هواپیما منع شد - اسپوتنیک ایران
کلاهبرداری گربه چاق در فرودگاه روسیه

در سال 2017، قوانین متداول برای همه بارها (برای حمل و نقل تا هشت كیلوگرم) را لغو كردند. شرکت های هوایی حق داشتند استانداردهای خود را تعیین کنند، به عنوان مثال UTair (شرکت هواپیمایی روسی)، زیرا در بازار رقابتی دشواری قرار داشت، آنها ده کیلوگرم بار را تنظیم کردند، یعنی وزن یک ساک دستی ده کیلوگرمی بود (که وزن ویکتور تقریباً با آن مطابقت داشت). ممکن است، این قانون بی خطر باشد و همه را راضی کند.

در اوایل ماه نوامبر، میخائیل گالین در فیسبوک گفت که از شرمتییوا به سمت ولادی وستوک می خواسته پرواز کند، که اجازه سوار شدن به او داده نشد، زیرا وزن گربه اش (ویکتور)، که با وی سفر کرده بود، از استانداردهای تعیین شده شرکت هوایی فراتر رفته و از وی خواسته بودند تا او را تحویل بار دهند.

این مرد جوان از ترس این که حیوان خانگی از پرواز در محفظه چمدان جان سالم به در نبرد، به ترفندهایی متوسل شد: او بلیت را تحویل داد، روز بعد بلیت دیگری را خریداری کرد و هنگام بازرسی گربه دیگری، مشابه اما با وزن کمتری ارائه داد. بنابراین او موفق به گرفتن کارت پرواز شد. به همین منظور شرکت هواپیمایی گالین را از برنامه وفاداری خارج کرد و حساب وی را مسدود کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала