ویژگی های فاش شده‌ی کاگ‌ب درباره پوتین

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ویژگی های فاش شده‌ی کاگ‌ب درباره پوتین
ویژگی های فاش شده‌ی کاگ‌ب درباره پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بایگانی مرکزی کمیته امنیت ایالتی اتحاد جماهیر شوروی (کاگ‌ب) سن پترزبورگ، اسناد تاریخی و سیاسی درباره ویژگی های بارز رئیس جمهور فعلی روسیه ولادیمیر پوتین را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به افتخار 90 سالگرد بایگانی اسناد، بایگانی مرکزی کاگ‌ب سن پترزبورگ، اسناد تاریخی و سیاسی درباره ولادیمیر پوتین را منتشر کرد.

در این سند آمده است كه از سال 1975، پوتین در سازمان كومسومول اداره کاگ‌ب مشغول به فعالیت شد. خاطر نشان می شود که وی در طول کار خود را به عنوان "کارمند اجرایی، منضبط و با وجدان" توصیف کرد. همچنین تأکید می شود که رئیس جمهور روسیه مسئولیت کارهای سازمانی و ورزشی را بر عهده داشته است.

"پوتین مدام سطح عقیدتی و سیاسی خود را بالا می برد. فعالانه مشغول در شبکه حزب آموزشی است. او به طور مداوم مهارت های حرفه ای خود را بهبود می بخشد."

علاوه بر این، در این توضیحات ذکر شده است که ولادیمیر پوتین در اوقات فراغت خود ورزش می کند، استاد ورزش اتحاد جماهیر شوروی در جودو و سامبو است و در سال 1976 قهرمان لنینگراد در ورزش جودو شد.

در سال 2018، در بایگانی های وزارت امنیت ملی آلمان (استاسی) گواهی به نام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیدا کردند. سخنگوی رهبر روسیه دیمیتری پسکوف گفت که گواهی اداره اطلاعات و امنیت آلمان در واقع می تواند به پوتین صادر شود، زیرا کاگ‌ب اتحاد جماهیر شوروی و استاسی همکاری با یکدیگر داشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала