ردپای آمریکا و آلمان در تجمعات غیرقانونی اخیر مسکو

© Sputnik / Eugene Odinokovردپای آمریکا و آلمان در تجمعات غیرقانونی اخیر مسکو
ردپای آمریکا و آلمان در تجمعات غیرقانونی اخیر مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه اطلاعات مربوط به دخالت ایالات متحده و آلمان در امور داخلی این کشور را به رهبران کشورهای مذکور ارائه خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کانال تلویزیونی "راسیا – 1" اظهار داشت: وزارت امور خارجه روسیه اطلاعاتی در مورد چگونگی مداخله کارکنان دیپلماتیک و رسانه‌ها در امور داخلی روسیه با اطلاع رسانی در مورد تظاهرات بدون مجوز در مسکو را به رهبران ایالات متحده و آلمان عرضه می‌کند.

زاخارووا گفت: "پیش از تظاهرات روز شنبه، سفارت ایالات متحده فعالانه در تمامی این فعالیت‌ها ، چه آشکارا و چه پنهان مشارکت داشته است."

بازداشت 600 نفر در پی تجمع غیرقانونی در مسکو - اسپوتنیک ایران
بازداشت 600 نفر در پی تجمع غیرقانونی در مسکو

وی یادآور شد: سفارت آمریکا در شبکه های اجتماعی بصورت تفصیلی مسیر راهپیمایی روز شنبه را منتشر کرد. آنها مسیر را لحظه به لحظه ترسیم کردند، البته که در پایان خواستار پایان دادن به راهپیمایی شدند. اما همانطور که می دانیم، 90٪ از این اطلاعات مردم را تشویق به پیوستن به این رویداد می‌نمود. در همین حال، نه تنها سازمان‌های دیپلماتیک که رسانه‌ها نیز در این امر مشارکت کردند.

من فکر می کنم این یک پدیده غیرطبیعی از سوی رسانه‌ها و روزنامه نگاران غربی است، هنگامی که دویچه وله به زبان روسی فرا می‌خواند که: "اهالی مسکو بیرون بیایید"، " مسکو بیرون بیا". درست همینگونه و بر خلاف اصول خبرنگاری آنها آنچه که در کشور ما اتفاق می‌افتد را پوشش می‌دهند. متأسفانه ، ما مجبور خواهیم شد تا مراتب نگرانی‌های و اقدامات عملی که قصد انجام آنها را داریم به طرف آلمانی برسانیم، به خصوص که این کانال با بودجه دولتی اداره می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала