برتری های جنگنده روسی سوخو 57 + ویدئو

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر مزایای جنگنده روسی سوخو 57 + ویدئو
مزایای جنگنده روسی سوخو 57 + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی کیتایف، خلبان آزمایشگر کارخانه هواپیما سازی شهر کامسامولسک بر آمور روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک درباره مزایای جنگنده جدید روسی سوخو 57 صحبت کرد.

انتشار ویدئوی مانورهای چهار فروند جنگنده روسی نسل پنجم سوخو 57 - اسپوتنیک ایران
انتشار ویدئوی مانورهای چهار فروند جنگنده روسی نسل پنجم سوخو 57
این خلبان زبده قابلیت مانوردهی سوخو 57 را که در سطح فوق العاده بالایی قرار دارد و همچنین امروزی بودن سیستم هدایت این جنگنده روسی را خاطرنشان کرده و گفت:"سوخو 57 بهترین مشخصات جنگنده ها در تجارب گذشته را در خود تبلور بخشیده است که فکر می کنم با استقبال خوب خلبانان نیروی هوایی رسیه روبرو شود".
خلبان آزمایشگر روس افزود هدایت این هواپیما ها برای خلبانان دشوارتر از سوخو 35 نیست که آن هم از اعتبار خوبی در نیروی هوایی روسیه برخوردار می باشد.
سرگئی کیتایف پیش بینی کرد سوخو 57 نیز دارای آینده بزرگی در نیروی هوایی روسیه خواهد بود.
روز 29 ماه مه ویدئوی مونتاژ اولین جنگنده سوخو57 ساخته شده در جریان تولید انبوه منتشر شد.
چندی پیش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام نمود که جنگنده چند منظوره نسل پنجم سوخو-۵۷ روسیه از نگاه تاکتیکی و فنی برترین هواپیمای نظامی جهان می باشد.
رئیس جمهور پوتین در این خصوص گفت: «سوخو ۵۷، هواپیمایی قدرتمند است. در حال حاضر این هواپیما بهترین هواپیمای نظامی ما می باشد. در جهان نیز از نگاه تاکتیکی، فنی و تسلیحاتی بهترین هواپیمای نظامی است. هیچ هواپیمایی، مشابه سوخو 57 در جهان پرواز نمی کند". پوتین ابراز امیدواری کرده در آینده نزدیک قرارداد تحویل 76 فروند از هواپیما های سوخو 57 به نیروی هوایی روسیه به امضا برسد.
سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.
جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.
سوخو 57 برای اولین بار در سال 2010 به آسمان بلند شد و تست های مربوطه در خاوردور انجام گردید. سوخو 57 در فوریه سال 2018 در سوریه موشک های کروز شلیک کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала