شجاعت زن روس در حادثه آتش گرفتن هواپیما

© Photo / A screenshot of the burning Aeroflot aircraft Sukhoi Superjet 100 in Sheremetyevo airportشجاعت زن روس در حادثه آتش گرفتن هواپیما
شجاعت زن روس در حادثه آتش گرفتن هواپیما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک زن مسافر روس که هنگام آتش گرفتن هواپیمای SSJ-100 در فرودگاه شرمتوا مسکو می توانست خود را نجات دهد، در جریان تلاش قهرمانانه برای نجات کودکان، جانش را از دست داد.

علت آتش گرفتن هواپیمای ایرفلوت مشخص شد - اسپوتنیک ایران
علت آتش گرفتن هواپیمای ایرفلوت مشخص شد
به گزارش اسپوتنیک، بلافاصله پس از به زمین نشست هواپیمای طعمه حریق شده ، تقریباً همه مسافران به جلو پریدند تا جان خود را نجات دهند اما خانم آلبینا پلیپچوک که در ردیف نهم نشسته بود، بر عکس همه به عقب شتافت چون صدار گریه کودکان را شنیده بود و درک می کرد که کسی باید به انها کمک کند اما شعله های اتش و گاز مونوکسید کربن ناشی از آن بسیار شدید بودند و جسد آلبینا را در بخش عقب سالن هواپیما پیدا کردند. 
تمام مسافران هواپیما تا ردیف 11 غیر از آلبینا توانستند جان خود را نجات دهند. حالا پسر 11 ساله این زن جوان که آلبینا وی را به تنهایی بزرگ می کرد، بی مادر مانده است.
حدود ساعت 18:00 به وقت مسکو روز یکشنبه، 5 مه 2019، هواپیمای مسافربری SSJ-100 مسکو ـ مورمانسک با 73 مسافر و 5 خدمه از باند فرودگاه شرمتوا بلند شد اما به دلیل قطع شدن ارتباط خود با زمین به فرودگاه بازگشت و پس از فرود در باند فرودگاه آتش گرفت. 41 نفر از جمله یکی از خدمه هواپیما کشته شدند و 37 نفر دیگر از این حادثه جان سالم به در بردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала