پاکسازی هوای چلیابینسک برای اجلاس سازمان همکاری شانگهای و بریکس

© Fotolia / Zenebioپاکسازی هوای چلیابینسک برای اجلاس سازمان همکاری شانگهای و بریکس
پاکسازی هوای چلیابینسک برای اجلاس سازمان همکاری شانگهای و بریکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استان چلیابینسک که در سال ۲۰۲۰میزبان اجلاس سازمان همکاری شانگهای و بریکس است می تواند به منطقه آزمایشی برای اجرای مقررات انتشار مواد مضر در هوا تبدیل شود.

به گزارش اسپوتنیک، آنتون کوبیاکوف مشاور رئیس جمهور روسیه در این خصوص اطلاع داد.
شرایط زیست محیطی و بهبود وضعیت استان چلیابینسک در اجلاس کمیته ی دولتی مربوط به آمادگی و تضمین نمایندگی روسیه در سازمان همکاری شانگهای و بریکس بحث و بررسی شد.
کوبیاکوف بیان داشت: « برگزاری مراسم های بین المللی جهانی در روسیه ، برنامه حل مشکلات گسترده را پیش روی ما قرار می دهد. استان چلیابینسک یکی از مناطق مشکل دار از لحاظ کیفیت هواست. در واقع برای همین باید به عنوان منطقه آزمایشی در مسئله سهمیه انتشار مواد مضر در اتمسفر مشخص گردد. مطمئنم که مجموعه اقدامات و تلاش های یکپارچه از جانب سازمان های نظارتی فدرال ، مقامات محلی و منطقه ای باعث شود که در آینده ای نزدیک کیفیت محیط زیست منطقه بهبود یابد.»
فرماندار استان چلیابینسک باریس دوبروسکی به نوبه خود خاطر نشان کرد که آماده سازی منطقه برای اجلاس براساس برنامه و حتی جلوتر از آن پیش می رود.
وی تاکید نمود: « در مدت زمان کوتاه باید مسائل بهبود محیط ، اکولوژی ، اوضاع جاده های شهری و مدرن سازی حمل و نقل عمومی از طریق سوخت گازی و ساخت زیر ساخت های مناسب. در کل در تمامی جهات آماده سازی کار طبق برنامه پیش می رود. »
اجلاس شورای دولت های عضو سازمان همکاری شانگهای و دیدار رهبران بریکس در سال ۲۰۲۰ در چلیابینسک برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала