بیانات پوتین در خصوص ارتباط با آمریکا و تشکیل ارتش کل اروپا

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر بیانات پوتین در خصوص ارتباط با آمریکا و تشکیل ارتش کل اروپا
بیانات پوتین در خصوص ارتباط با آمریکا و تشکیل ارتش کل اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین در سفرش به پاریس برای شرکت در مراسم صد سالگی پایان جنگ جهانی اول مصاحبه اختصاصی با شبکه راشا تودی انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک رهبر روسیه در خصوص ابتکار امانوئل مکرون برای تشکیل ارتش مشترک اروپا صحبت کرد. پوتین این خواست اتحادیه اروپا که با نیروهای ویژه خود امنیت را تضمین می کند را طبیعی و قابل درک نامید.
ولادیمیر پوتین بیان داشت: « در ارتباط با نیروهای مسلح جایگزین کل اوپایی ، این ایده جدیدی نیست. اکنون رئیس جمهور مکرون آنر پیش کشیده است اما ژاک شیراک رئیس جمهور سابق فرانسه آنرا به من گفته بود و قبلا هم این ایده وجود داشت. در کل اروپا ، تشکل اقتصادی قوی است و کاملا طبیعی است که آنها می خواهند مستقل بوده و در زمینه دفاعی و امنیت خودکفا باشند.

پوتین : ایجاد لیستی از رسانه خوب و بد، خلاف دموکراسی است - اسپوتنیک ایران
پوتین: ایجاد لیستی از رسانه خوب و بد، خلاف دموکراسی است

پوتین همچنین بیان داشت: «مسکو به از سرگیری روند مذاکره گسترده با واشنگتن امیدوار است. از جمله در خصوص قرار مربوط به موشک های با برد متوسط و کوتاه.
پوتین افزود: « در هر صورت روسیه برای گفتگو آماده است ، ما نبودیم که از قرارداد مربوط به موشک های با برد متوسط و کوتاه خارج شدیم. آمریکایی ها قصد اینکار را دارند. هم آنها و هم ما خواستار از سرگیری گفتگو هستیم. اما مهم تر از همه این است که در هم در سطح عالی و هم در سطح کارشناسان باشد. امیدواریم که این روند همه جانبه مذاکره از سر گرفته شود.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала