ارزیابی تجربه رزمی جنگنده های سوخو 57

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی تجربه رزمی جنگنده های سوخو 57
ارزیابی تجربه رزمی جنگنده های سوخو 57 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر گوتنیف، عضو شورای کارشناسان صنعت هواپیمایی در دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه اعلام کرد جنگنده های نسل پنجم روسی سوخو 57 در جریان عملیات ضد تروریستی در سوریه تجارب رزمی کسب کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، گوتنیف خاطرنشان ساخت حضور این جنگنده ها در سوریه امکان داد اطلاعات بیشتری درباره توانایی های آنها برای کشف هواپیما های آمریکایی اف 22 و اف 35 در این منطقه حاصل شود.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در ماه فوریه اطلاع داده بود دو فروندهواپیمای سوخو 57 طی دو شبانه روز در سوریه برنامه آزمایشات را در سوریه انجام داده اند.
سوخو 57 برای اولین بار در سال 2010 به آسمان بلند شد و تست های مربوطه در خاوردور انجام گردید. سوخو 57 در فوریه سال 2018 در سوریه موشک های کروز شلیک کرد.
سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.
جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала