تمجید روسیه از خلبان های آمریکایی

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoتمجید روسیه از خلبان آمریکایی
تمجید روسیه از خلبان آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده های آمریکایی F 22، بمب افکن Tu-95 روسیه در حریم هوایی بین المللی بر فراز اقیانوس آرام همراهی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دگروال الکساندر مانیاگین، یکی از فرماندهان نیروی هوایی روسیه گفت که، خلبان جنگنده آمریکایی F-22A در رهگیری بمب افکن Tu-95 روسیه در حریم هوایی بین المللی بر فراز اقیانوس آرام به درستی و با توجه به قوانین بین المللی و با احترام عمل کردند.
الکساندر مانیاگین گفت: آنها هیچگونه قصد تهاجمی نشان نداده و تنها ما در فاصله ای در حدود 100 متر ما را همراهی کردند. ظاهرا، آنها متوجه این موضوع بودند که هواپیما های با توجه به قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی بین المللی و بدون نقض مرزهای کشورهای دیگر، پرواز شان را انجام دادند.
سرگئی کوبیلاش فرمانده نیروی دوربرد هوا فضای روسیه اشاره کرد که خلبان های آمریکایی، هواپیما های استراتیژک ما را حدود 48 دقیقه همراهی کردند. در موارد مشابه گذشته هواپیماهای ما با 4-5 گروه از جنگنده های نیروی هوایی ژاپن، ایالات متحده، کره جنوبی همراه می کردند در صورتی که این بار فقط آمریکایی ها و تنها با دو جنگنده ما را همراهی کردند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه در تاریخ 12 می گزارش داد که ارتش آمریکا دو بمب‌افکن Tu-95 روسیه را که در حال پرواز بر فراز سواحل آلاسکا بوده‌اند، رهگیری کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала