فیلم حملات نیروی هوایی روسیه به تاسیسات تروریست ها در سوریه +فیلم

© Sputnik / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر فیلم حملات نیروی هوایی روسیه به تاسیسات تروریست ها در سوریه +فیلم
فیلم حملات نیروی هوایی روسیه به تاسیسات تروریست ها در سوریه +فیلم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در شبکه اجتماعی " کانتکت" چهار فیلم مربوط به حملات نیروی هوافضای روسیه به تاسیسات شبه نظامیان گروهک تروریستی داعش در سوریه را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پیشتر نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه ژنرال ایگور کوناشنکوف اطلاع داده بود، نیروی هوافضای روسیه ضمن ادامه نابودی شبه نظامیان داعش که به استان دیروالزور از مناطق غربی عراق یورش برده بودند طی شبانه روز گذشته 182 حمله به تروریست های بین المللی ترتیب داد.
وی شرح داد که طی یک شب پهپادها ، پست فرماندهی محکم و استوار تروریست ها را در ساحل شرقی رودخانه فرات در منطقه ی مسکونی میادین مورد حمله قرار دادند. بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه در این پست فرماندهی انبار مهمات تانک های توپخانه ای و همچنین شبکه ای از تونل های زیرزمینی قرار داشت که تعداد زیادی از تروریست ها ی جمهوری های آسیایی کشورهای مستقل مشترک المنافع و الجزایری در آنجا بسر می بردند.
خاطر نشان می شود که برای از بین بردن اهداف دو بمب افکن سوخو-34 مشخص شده بودند که به ترتیب 14 شلیک به سمت هدف داشتند. کوناشنکوف اطلاع داد ابزار کنترل عینی از نابودی چهار تانک، سه وسیله نقلیه پیاده نظام، نه ماشین بدون سرنشین با تسلیحات کالیبر بزرگ و دو بخش سیستم موشکی آتشبار بودند. در نتیجه حملات 50 شبه نظامی نابود شده ، تقریبا 30 تروریست در تونل های زیر زمینی محاصره شده اند.
براساس خبرهای نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه ، 40 دقیقه بعد هواپیمای سوخو-34 حمله دوم را به مناطق مشخص شده ترتیب داد و در نتیجه تقریبا 20 شبه نظامی که برای بردن تروریست های زخمی آمده بودند از بین رفتند.
ضمنا در منطقه مسکونی حطلا پست فرماندهی داشع و سه گروهک تروریستی که از عراق به عنوان نیروهای کمکی آمده بودند نابود شدند. در نتیجه این حمله 34 شبه نظامی، پنج ماشین نظامی بدون سرنشین با اسلحه کالیبر بزرگ و همچنین دو ماشین با مهمات از بین رفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала