عملیات منحصر بفرد روسیه در خاک سوریه

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federation عملیات منحصر بفرد روسیه در خاک سوریه
عملیات منحصر بفرد روسیه در خاک سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال ایگور ماکوشف جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد؛ ارتش روسیه برای نخستین بار در سوریه همزمان حملات هوایی و دریایی را به انجام رساند.

به گزارش اسپوتنیک، ماشکوف گفت: در جریان عملیات ویژه که تحت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح روسیه بود، برای نخستین بار با استفاده از سلاح های با دقت بالا و از هوا و دریا صورت گرفت.
به گفته وی؛ ارتش روسیه در سوریه بیش از 200 سلاح جدید را مورد آزمایش قرار داده و در طول عملیات ضد تروریستی در سوریه، هواپیماهای بدون سرنشین روسی 14 هزار پرواز انجام دادند.
ژنرال ایگور کوربوف نماینده ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد؛ نیروهای گروه تروریستی "حکومت اسلامی" از تاکتیک "زنبور عسل" استفاده می کنند. در طول عملیات، تروریست ها با گروه های کوچک اما هماهنگ و سریع به مواضع ارتش سوریه حمله می کنند. همچنین تروریست ها اغلب سلاح ها و وسایل زرهی خود را در کنار مدارس، بیمارستان ها و مساجد قرار می دهند که از حملات هوایی در امان باشند. یکی از تاکتیک های جدید تروریست ها استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین کامیکاز می باشد.
روسیه از 26 اوت 2015 در سوریه عملیات ضد تروریستی را رهبری می کند.
جنگنده های نیروی هوایی روسیه با مجوز دولت سوریه در ایت کشور پرواز می کنند.

در پی حملات نیروی هوایی روسیه حدود 35 هزار تروریست، 725 اردوگاه آموزشی و همچنین بیش از 400 کارگاه و کارخانه تروریست ها نابود شده
روسیه به طور رسمی از کشته شدن 39 نفر از نیروهای این کشور خبر می دهد که 36 نفر از آنها نظامی و 3 تن دیگر غیر نظامی محسوب می شوند. همچنین 11 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала