گزارش و تحلیل

هدایای مادر شدن در روسیه +عکس

© Fotolia / Tatyana Gladskihهدایای مادر شدن در روسیه +عکس
هدایای مادر شدن در روسیه +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه برای جلوگیری از رشد منفی در کشور چند سالی است که از شیوه تشویق و پاداش استفاده می کند.

به گزارش اسپوتنیک، صحبت از طرح دولت روسیه برای افزایش جمعیت کشور به شبکه های اجتماعی نیز راه یافته است. در این طرح، دولت برای بچه نخست هر خانوار روسی، مقدار ۱۵۰۰۰ روبل(معادل ۹۵۰۰۰۰ تومان) را در نظر گرفته است که پس از زایمان مادر و در دست داشتن گواهی تولد به او اعطا می شود.

#راشاگراد

Публикация от RussiaGrad (@russiagrad) Авг 16 2017 в 1:57 PDT


در ادامه این طرح برای کودک دوم مبلغ هدیه به صورت تصاعدی بالا می رود و به مقدار ۵۰۰ هزار روبل (معادل ۳۳ میلیون تومان) می رسد که پدر و مادر باید در جهت هزینه های جاری کودک، هزینه تحصیل یا مسکن او مصرف نمایند. پس از تولد کودک سوم، آن خانواده در دسته خانواده های پرجمعیت قرار میگیرند و مزایای بسیاری دارند از جمله رایگان بودن موزه ها و بعضی مراکز تفریحی. علاوه بر این به این کودک قطعه ای زمین در روسیه تعلق میگیرد که بسیار گران و با ارزش است.

#материнскийкапитал А вы как использовали?

Публикация от Margo Margo (@____olga_dickson____) Авг 21 2017 в 11:34 PDT

بسیاری از کاربران ایرانی این طرح را جالب عنوان کرده و معتقدند که دولت ایران نیز می تواند در راستای طرح افزایش جمعیت خود، از این شیوه بهره ببرد و کمی از بار اقتصادی کودک را به جای خانواده، خود بر دوش کشد.

@russiagrad

Публикация от RussiaGrad (@russiagrad) Авг 19 2017 в 8:21 PDT

لازم به ذکر است که این موضوع در روسیه سال به سال تمدید می شود و اکنون نیز این اعداد و ارقام تا آخر سال 2017 میلادی اعتبار دارند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала