سفیر قطر و شبکه الجزیره : خبر رشوه گیری رسانه های روسی دروغ است

© AP Photo / Osama Faisal سفیر قطر و شبکه الجزیره : خبر رشوه گیری رسانه های روسی دروغ است
سفیر قطر و شبکه الجزیره : خبر رشوه گیری رسانه های روسی دروغ است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت قطر در روسیه و مدیر کل شبکه تلویزیونی الجزیره ، مطالب منتشر شده در سایت تقلبی این شبکه را رد کردند که از جانب سفیر قطر گفته بود خبرنگاران روسیه از عربستان سعودی رشوه می گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، در صفحه ی تقلبی که به عنوان بخشی از سایت شبکه ی قطری طراحی شده بود خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سفیر قطر در روسیه اعلام کرده است خبرنگاران راشاتودی، ریانوواستی و تاس به میزان ۶۰۰میلیون روبل از سفیر عربستان سعودی برای امتناع از انتشار خبرهای منفی مربوط به پادشاهی رشوه گرفته اند.
در بیانیه ی سفارت که توسط ریانوواستی منتشر شده ، آمده است:« سفارت دولت قطر در روسیه اطلاعات منتشر شده در یکی از سایت های روسی درتاریخ ۳۱ ژوئیه سال ۲۰۱۷ را رد می کند این بیانیه به نظر توسط سفیر قطر در روسیه صورت گرفته و در سایت الجزیره منتشر شده ، خبری تقلبی و دروغ است.» هیات دیپلماسی اعلام کرد که سفیر چنین بیانیه ای انجام نداده و اطلاعات با هدف وخیم کردن روابط با رسانه های روسی صورت گرفته است.
مدیر کل شبکه الجزیره یاسر ابوحلال در مصاحبه ای با ریانوواستی بیان داشت: « این اولین بار نیست که مصاحبه ، مقاله، عکس یا فیلمی را به دروغ به الجزیره نسبت می دهند. اما اینبار صفحه ی تقلبی با این خبر آنقدر عجیب بود که همه مان شگفت زده شدیم و به سرعت خواستیم که موضوع بررسی شود و تایید گردد که سایت تقلبی بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала