سوال هایتان را چطور از پوتین بپرسید؟

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر سوال هایتان را چطور از پوتین بپرسید؟
سوال هایتان را چطور از پوتین بپرسید؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا خوانندگان اسپوتنیک فارسی (Sputnik Persian) و اسپوتنیک دری (Sputnik Dari)سوالات خود را در زمان پخش مستقیم گفتگو با رئیس جمهور روسیه مطرح خواهند کرد؟

گفتگوی مستقیم با رئیس جمهور روسیه پانزدهم ژوئن ۲۰۱۷ در ساعت ۱۲.۰۰ به وقت مسکو(۱۳.۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد.
این برنامه گفتگوی مستقیم رئیس جمهوربا مردم روسیه است. در سال ۲۰۱۳ این برنامه ۴ ساعت ۴۷ دقیقه طول کشید که یک رکورد محسوب می شود. ساکنین روسیه ، سوالتشان را از رئیس جمهور می پرسند. یک روز مانده تا برنامه گفتگوی مستقیم مردم روسیه ۱میلیون ۶۰۰ هزار سوال از پوتین پرسیده اند. خوانندگان اسپوتنیک نیز بیکار نمانده و سوالتشان را برایمان فرستاده اند و اسپوتنیک نیز به نوبه خود آنها را برای ولادیمیر پوتین ارسال کرده است. یکی از خوانندگان ما که اکنون در سوئد زندگی می کند به دریافت اقامت روسیه علاقه مند است و این سوال را مطرح نموده:
من متولد ایران ولی در سوید زندگی می کنم. 12سال پیش با یک دختر روسی ازدواج کردم و از این ازدواج 2 تا دختر داریم. دخترانمان پاسپورت روسی هم دارند ولی من ندارم. چرا قوانین روسیه مثل ایران ویا اروپا و یا آمریکا نیست که من هم پاسپورت روسی داشته باشم ویا حداقل ویزای طولانی جهت ملاقات بستگان همسرم را داشته باشم? 5زنده باد رهبر عزیز آقای پوتین و پاینده باد کشور قشنگ روسیه و سرافراز باد مردم شجاع روس. با احترام بی پایان به شما
خواننده ای از بخش اسپوتنیک دری از رئیس جمهور پرسیده:
: با درود آقای پوتین برنامه روزانه شما چی است؟ آيا شما هر روز ورزش میکنید و کدام ورزش را بیشتر از همه دوست دارید؟.
یک خواننده دیگر نیز علاقه مند است بداند که آرزوی رئیس جمهور روسیه چیست؟:
چه آرزویی دارید؟.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала