ناتو چهره روسیه را شیطانی نشان می دهد

© Sputnik / Grigory Sysoevناتو چهره روسیه را شیطانی نشان می دهد
ناتو چهره روسیه را شیطانی نشان می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لکساندر گروشکو، نماینده دائم روسیه در ناتو در مصاحبه ای با اسپوتنیک گفت که ناتو از هر طرفندی استفاده می کند تا چهره روسیه را شیطانی نشان دهد.

گروشکو گفت: ناتو اعلام کرده است که سیاست مهار روسیه را در پیش خواهد گرفت که خود اثبات میکند که این سازمان ایده های تهاجمی در قبال روسیه دارد. به همین دلیل از هر طرفندی برای نشان دادن روسیه به عنوان یک چهره شیطانی استفاده می کند.
نماینده دائم روسیه همچنین در مورد ترس ناتو گفت: آنها نگران هستند که روسیه با سیستم دفاعی اسکندر که در مرزهای کشور قرار گرفته اند می تواند تهدیدی برای کشورهای ناتو باشد.
وی افزود: اگر به این موضوع مجدد نگاهی بیاندازیم، می بینیم که روسیه گسترش مرزی نداشته است و این ناتو بوده که مرزهای خود را به سمت روسیه، از جمله مناطق نظامی ما نزدیک کرده است. اکنون با دیدن اینکه بخشی از مناطق تحت کنترل این سازمان در مرز ما قرار گرفته اند احساس ترس می کنند.
او اضافه کرد که هیچ اتفاق وحشتناکی نیفتاده است زیرا ما اعلام کرده بودیم که بخشی از راکت های خود را با راکت اسکندر تعویض خواهیم کرد، به همین دلیل بار دیگر تاکیید می کنم که این تلاشی برای بد جلوه دادن چهره روسیه است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала