آغاز انتخاب فضانوردان در روسیه برای پرواز به کره ماه

© Sputnik / Grigoriy SisoevСуперлуние на космодроме "Байконур"
Суперлуние на космодроме Байконур - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آژانس فضانوردی روسیه (روس کاسموس) انتخاب نامزد های پرواز با سفینه فضایی "فدراتسیا" را آغاز کرد که طبق برنامه ایستگاه فضایی بین المللی کار کرده و همچنین به کره ماه پرواز خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، در نظر است در مجموع شش تا هشت نفر انتخاب شده و به عضویت گروه فضانوردان روس کاسموس در آیند. اتباع کمتر از 35 ساله روسیه که دارای تحصیلات عالی در رشته های مهندسی ، علمی یا پروازی و سابقه کار باشند، می توانند درخواست های خود را ارسال کنند. کسانی که از توانایی کار با وسایل فضایی یا هواپیمایی برخوردار باشند، اولویت خواهند داشت.
داوطلبان باید از توانایی مطالعه وسایل فضانوردی برخوردار بوده، به زبان انگلیسی تسلط داشته و بتوانند با وسایل رایانه ای کار کنند. فهرست کامل مطالبات از داوطلبان در سایت روس کاسموس به چاپ رسیده است.
پذیرش اسناد در اواسط ژوئیه 2017 به پایان رسیده و سپس کار با داوطلبان آغاز می شود. گروه فضانوردان روسیه متشکل از 30 نفر است که 14 نفر از آنها به فضا پرواز کرده اند.
سرگئی کریکالوف، مدیر اجرایی برنامه های سرنشین دار روس کاسموس خاطرنشان ساخت رنگ پوست و جنس داوطلبان در انتخاب انها برای عضویت در گروه فضانوردان تاثیر نخواهد داشت.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала