جلیقه ضد گلوله نیروهای ویژه روسیه در آینده چگونه خواهد بود؟

© Sputnik / Pavel Gerasimovجلیقه ضد گلوله نیروهای ویژه روسیه در آینده چگونه خواهد بود؟
جلیقه ضد گلوله نیروهای ویژه روسیه در آینده چگونه خواهد بود؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اولگ مارتیانوف، عضو هیئت مدیره کمیسیون نظامی– صنعتی روسیه از طراحی جلیقه ضد گلوله کیفیتا جدیدی برای یگان های ویژه ارتش روسیه خبر داد و گفت این جلیقه ضد گلوله نه تنها برای مقابله با تهدید گلوله بلکه برای استتار و به عنوان آکومولاتور و آنتن فرستنده و گیرنده هم مورد استفاده خواهد بود.

مارتیانوف که فرمانده سابق و یکی از موسسان نیروهای ویژه روسیه در سال های 2013-2009 بود، در مصاحبه با خبرگزاری "اسپوتنیک" گفت: "ما در حال طراحی و تولید جلیقه ضد گلوله کیفیتا جدیدی هستیم که علاوه بر کارکرد عمده خود یعنی حفاظت در برابر گلوله، کارکردهای دیگری هم داشته باشد. این جلیقه ضد گلوله ویژگی های خاصی دارد که امکان می دهد از آن برای استتار و همچنین به عنوان آکومولاتور و آنتن فرستنده و گیرنده نیز استفاده شود".

به گفته مارتیانوف، پژوهش ها برای تولید این جلیقه ضد گلوله در چارچوب طرح موسوم به "مدافع آینده" و به طور هم زمان در چند عرصه علمی و فنی انجام می شود.
وی افزود: "قرار است که این جلیقه ضد گلوله به دستگاه های دید روزانه و شبانه، مخابراتی، منبع انرژی و وسائل حفاظت فردی مجهز باشد و این تجهیزات در یک سیستم واحد کار کنند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала