توصیه های سردبیر "راشا تودی" به سازمان سیا

© Sputnikتوصیه های سردبیر "راشا تودی" به سازمان سیا
توصیه های سردبیر راشا تودی به سازمان سیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر شبکه تلویزیونی "راشا تودی" در وبلاگ خود در Livejournal ، به سازمان سیا آمریکا توصیه هایی داد که چگونه می توان روسیه را یک تهدید و کشوری تاریک اندیش قلمداد و از شناخته شدن آن به عنوان یک کشور عادی در افکار عمومی جلوگیری نمود.

به گزارش "اسپوتنیک"، سیمونیان در وبلاگش در Livejournal نوشت: "این فکر که روسیه یک کشور عادی است، برای بخشی از محافل سیاسی حاکم در غرب به قدری عجیب و محال است که آنها آن را مثل اینکه زمین مربع‌شکل باشد، نمی پذیرند و نمی خواهند بپذیرند. در آنجا هر شخصی که جرات دارد روسیه را یک کشور عادی معرفی کند را احمق یا تحریک کننده و یاهم هر دو می نامند".
سیمونیان خاطر نشان کرد: "برخوردهای موجود در غرب در قبال روسیه تا اندازه زیادی در پی بی اطلاعی، نادانی، تحریف حقایق و انتشار اخبار کاذب شکل گرفته است، محافل سیاسی غرب تمام تلاش خود را به کار می برند تا دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا به بی قاعدگی و غیرعادی بودن روسیه مطمئن شود".
سردبیر "راشا تودی" به سرویس های اطلاعاتی آمریکا توصیه کرد که به طور مداوم در باره حملات هکری روسیه و "حیله گری های راشا تودی و اسپوتنیک" هشدار دهند و با روش های دیگری نیز به ترساندن و مرعوب کردن مردم ادامه دهند.
او نوشت: "شما باید بگویید که ترامپ به طور کامل "در دام روس ها است" و در باره همه چیز با پوتین توافق کرده است".
سیمونیان در پایان در واکنش به ادعاهای بعضی رسانه ها در باره احتمال استرداد ادوارد اسنودن به آمریکا تاکید کرد که روسیه قصد ندارد اسنودن را به آمریکا تحویل دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала