برگزاری مسابقه زیباترین مهماندار هواپیما در مسکو

© Photo / TopStewardessПобедительница конкурса "ТОП самых красивых стюардесс России 2016" в направлении «Линейная Авиация» Анна Гурина, Авиакомпания NordStar, Красноярск
Победительница конкурса ТОП самых красивых стюардесс России 2016 в направлении «Линейная Авиация» Анна Гурина, Авиакомпания NordStar, Красноярск - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بخش فینال مسابقه زیباترین مهماندار برتر هواپیما روسیه در مسکو به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری لنتا، مقام نخست مسابقه مهماندار برتر هواپیماهای مسافربری روسیه به خانم "آنا گورینا" 26 ساله از شهر کراسنادار روسیه تعلق گرفت. مقام نخست مهماندار هواپیماهای بیزنس کلاس نیز به خانم "اینگا کاوون" از شهر ولگاگراد تعلق گرفت.
مقام دوم جدول مهمانداران برتر خطوط هوایی به "آلیونا اسمارودینا" از کارمندان "ایرفلوت" تعلق گرفت و مقام سوم نبز نسیب "یولیا یامالوا" از کارمندان "اورال ایرلاین" شد. در میان 28 شرکت کننده این مسابقه، "یولیا اوسیپوا" نیز توانست به عنوان منتخب بینندگان، بیشترین رای را نصیب خود کند.
در بخش نیمه نهایی این مسابقه، شرکت کنندن با نمایش رقص، تعریف از زندگی و فعالیت خود، به رقابت در این مرحله پرداختند تا به مرحله فینال دست یابند.
از میان مراحل این مسابقه می توان به بهترین واکنش در برابر حوادث غیر مترقبه و همچنین سازماندهی بهترین سرویس دهی در زمان پرواز اشاره نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала