آغاز پروسه تولید مجموعه زرهی ضد تانک خودکار جدید ارتش روسیه

© Sputnik / Vitaliy BelousovПротивотанковый ракетный комплекс "Хризантема-С" во время первой большой репетиции парада Победы в подмосковном Алабине
Противотанковый ракетный комплекс Хризантема-С во время первой большой репетиции парада Победы в подмосковном Алабине - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این مجموعه زرهی ضد تانک خودکار نسل جدید با سیستم به اصطلاح، "شلیک، رها، انفجار" کار می کند. این بدان معناست که پس از هدف گیری و شلیک دیگر نیازی به رهگیری هدف نبوده و با خیال راحت می توان منتظر اصابت و نابودی آن بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اینترفاکس، فرمانده بخش موشکی و توپخانه ای ارتش "میخائیل ماتویفسکی" در مصاحبه با خبرنگاران از برنامه های تزریق مجموعه زرهی ضد تانک خودکار جدید به ارتش روسیه خبر داد و گفت در حال حاضر فعالیت بر روی پروژه ساخت مجموعه جدید برای این بخش از ارتش آغاز شده است.

سرهنگ ماتویفسکی در این رابطه اعلام کرد:

"برنامه طراحی و تولید مجموعه زرهی ضد تانک خودکار واحد نسل جدید آغاز شده است."

وی در مصاحبه با اینترفاکس افزود که فعالیت خودروهای زرهی جدید بر اساس سیستم "شلیک، رها، انفجار" کار خواهند کرد. به گفته ی او، اغلب پروسه توسعه و بهبود این مجموعه زرهی بر روی افزایش توان موشک ها برای شلیک از سطح و همچنین پروسه های اتوماتیک متمرکز می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала