وزارت دفاع روسیه: روسیه و آمریکا برداشتهای متفاوتی از کمکهای بشر دوستانه در حلب دارند

© Sputnik / Andrey Steninوزارت دفاع روسیه: روسیه و آمریکا برداشتهای متفاوتی از کمکهای بشر دوستانه در حلب دارند
وزارت دفاع روسیه: روسیه و آمریکا برداشتهای متفاوتی از کمکهای بشر دوستانه در حلب دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که روسیه بیش از ۱۰۰ تن کمکهای بشر دوستانه به شهرهای سوریه ارسال کرده در صورتی که آمریکا حتی یک نان ارسال نکرده است.

روسیه و آمریکا برداشتهای متفاوتی از کمکهای بشر دوستانه به مردم حلب دارند، برای روسیه ارسال مواد غذایی و دارو و برای آمریکا کامیونهایی که بدون بازدید فقط راهی بخش شرقی حلب میشوند. 

به گفته وی، چنین اظهاراتی یک بار دیگر نشان می دهد که وزارت امور خارجه و ما درک درستی از آتش بس دارند. فقط در ماه آخر حدود ۱۰۰ تن از مواد و لوازم مورد نیاز از قبیل مواد غذایی و دارو به حلب ارسال کردیم و این کمکها بیت تمامی ساکنان حلب در بخش شرقی و غربی توزیع شد. وزرات امور خارجه آمریکا که به ظاهر برای ساکنین سوریه نگران است، حتی تکه ای نان نفرستاد.
معنی و مفهومی که وزارت امور خارجه آمریکا از کمک دارد همانطور که ما دیدیم، یک سری کامیون که بدون حق بازرسی همراه با موشکهای کالیبر بزرگ فقط به قسمت شرقی حلب فرستاده میشود.
او اضافه کرد،اگر با نگاهی که کربی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا می گوید، به این مسئله نگاه کنیم، این آتش بس برای جنگجویانی که او میگوید واقعا بی فایده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала