زیبا ترین داور فوتبال (+عکس)

© Fotolia / NacrobaСудья в женском футболе
Судья в женском футболе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زیبایی داور فوتبال در اینترنت جنجال به پا کرد.

یکاترینا کاستونینا،  دانشجوی دانشگاه  تربیت معلم  کراسنویارسک  قلب کاربران  شبکه های اجتماعی را تسخیر کرد و  زیباترین داور  فوتبال روسیه بر طبق رتبه بندی  « اسپورت. رو» شد.

یکاترینا 21 سال دارد  ولی   از سن 13 سالگی  قدم در « راه فوتبالی» خود گذاشت. ابتدا با  پسربچه های  آشنا فوتبال بازی می کرد و بعد بازیگر  تیم زنان شد.

 یکاترینا در گفتگو با  « اسپوتنیک موندو» تعریف کرد: «  من همیشه ورزش را دوست داشتم، ولی بیشتر از همه به فوتبال علاقمند بودم».

در سال 2013 میلادی برای اولین بار به او پیشنهاد کردند به عنوان داور  در چند مسابقه  شرکت کند. پس از آن فعالیت د او در این جهت  بیشتر شد.

« من از داوری خوشم آمد و می خواستم بیشتر به عنوان داور و نه بازیگر پیشرفت کنم.». یکاترینا گفت که حالا بخوبی می داند که آینده او  ارتباط مستقیم با فوتبال خواهد داشت.

یکاترینا تعریف کرد که هیچوقت خطاب به خودش  حرف های ناشایست نشنیده است. « البته فریاد های گوناگون شنیده می شود، اما هرگز  کلمات زشت  بر زبان نمی آید. سعی می کنم حرفها و فریاد های عصبانی بازیگران را نادیده بگیرم. این چیزها را به دل نمی گیرم و توجه را بر کار اصلی متمرکز می کنم».

او یک مورد جالب  از  زمان داوری خود را به یاد آورد که در مسابقه  ای که زیر باران شدید برگزار می شد، هواداران، بارانی و چتر به من پیشنهاد کردند. خیلی از کار آنها خوشم آمد، هر چند نمی توانستم قبول کنم.

فرمول اندام زیبای  او به گفته خودش  سالن ورزش،  غذای  صحیح  و تحصیل در دانشگاه تربیت معلم است  که بعد معلم ورزش خواهد شد.

یکاترینا گفت: علت موفقیت من همین است. ورزش بخشی از زندگی من است.  از اینرو می توانم بدنم را به این شکل حفظ کنم».

این واقعیت که  لقب زیباترین داور  روسیه به او داده شد او را شوکه کرد.  او انتظار نداشت که یک شبه در سراسر روسیه مشهور شود. او پیامک های زیادی هم از روسیه و هم از هواداران فوتبال  (حتی از دختران زیبا) اروپا و آمریکا دریافت می کند.  در عین حال یکاترینا کار و زندگی شخصی را از هم جدا می کند.  فعلا تمام توجه اش بر کار مورد علاقه اش متمرکز شده است و توجهی به درخواست های آشنایی و ازدواج نمی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала