وزارت امور خارجه روسیه: امریکا هیچ شواهدی مبنی بر حملات سایبری از سوی روسیه در اختیار ندارد

© Sputnik / Andrey Steninسرگی ریابکوف
سرگی ریابکوف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، معاون وزیر امور خارجه روسیه "سرگی ریابکوف" اعلام کرد که سبد مدارک و شواهد اتهامات با اساس ایالات متحده به روسیه در رابطه با حمله سایبری هکرها، خالی است.

مقامات آمریکا بر این عقیده اند که هکرهای خارجی احتمالا نخواهند توانست بر نتایج انتخابات تاثیر بگذارند. 

معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک در این رابطه می گوید:

"بیانیه مشترک رئیس "اداره‌کننده اطلاعات ملی" آمریکا و وزیر "امنیت داخلی" آمریکا که در 7 اکتبر امسال به امضا رسید، حاوی اتهاماتی بی اساس در ارتباط با حضور روسیه در سازمان دهی حملات هکرها به موسسه های مقامات آمریکایی و اشخاص حقیقی این کشور است. اکنون هفته هاست که نشریات آمریکایی از دخالت ما در نشت اطلاعاتی داده های مکاتبه کاربران آمریکایی، تلاش برای هک سرورها و غیره خبر می دهند که گویی مسکو پیش از این نیز از چنین فن آوری هایی برای تاثیر بر روی افکار عمومی در اروپا و اوراسیا استفاده می کرده است."

وی در ادامه افزود:

"سبد مدارک و شواهد اتهامات ایالات متحده به روسیه در رابطه با حمله سایبری هکرها، خالی است. یا در این سبد اصلا چیزی قرار نیست جمع شود و یا این موضوع زاده افکار کسانی است که اکنون در واشنگتن نشسته اند و برای تخریب وجهه روسیه و انتشار افکار ضد روسی، به اصطلاح، سفارش های سیاسی را به اجرا در می آورند."

یاد آور می شویم که "سازمان اداره‌کننده اطلاعات ملی" و اداره "امنیت داخلی" ایالات متحده، روسیه را به دخالت و دست داشتن در حمله هکرها به سازمان های سیاسی آمریکا متهم کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала