خانواده پنهانی پوتین در انظار عمومی (+عکس)

© Sputnik / Sergey Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В.Путин провел заседание Совета по развитию физкультуры и спорта и оргкомитета "Россия-2018"
Президент РФ В.Путин провел заседание Совета по развитию физкультуры и спорта и оргкомитета Россия-2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاران بریتانیایی که تمامی دفعات حضور "آلینا کابایوا" قهرمان المپیکی روسیه در میان مردم را زیر نظر دارند با خود می گویند که آیا آلینا همان خانواده پنهانی ولادیمیر پوتین است؟ «Is this Putin's secret family?».

حضور این قهرمان المپیکی در برنامه ای در مجموعه ورزشی "مگا اسپورت" در مسکو، سر و صداهای زیادی را در رسانه های روسی ایجاد کرد. دلیل این سر و صدا این بود که خانم آلینا کابایوا این بار با یک پسر نوجوان روی سن و پشت تریبون حاضر شد. حضور این نوجوان که به نظر نمی رسید 10 سال بیشتر داشته باشد، با موجی از شایعات روبرو شد که آیا این پسر، فرزند این بانوی زیبای 33 ساله است؟
به گفته شاهدان عینی، رابطه آلینا و آن پسر بسیار ملایم و نزدیک بود. آنها تا پایان زمان برنامه به شوخی و صحبت در باره ی آنچه که می گذشت پرداختند. آلینا در پایان برنامه حتی از یار نوجوان خود در کنار 2 تن از دیگر قهرمانان معروف المپیکی یعنی قهرمان ژیمناستیک "الکسی نموف" و قهرمان پاتیتاژ "یوگنی پلوشنکو" عکس گرفت.
یکی دیگر از موضوعاتی که بر اسرار این جریان افزود، وجود انگشتر در "انگشت حلقه" دست آلینا بود. این حلقه پیش از این نیز برای مثال در المپیک سوچی، در دستان آلینا دیده شده بود.
موضوعی که تا به امروز در هاله ای از ابهام قرار داشته و یک راز باقی مانده است، این است که این حلقه واقعا از کجا آمده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала