جنگنده نسل پنجم تی-50 برای تولید انبوه در روسیه

© Sputnik / Alexey FilippovИстребитель ПАК ФА Т-50 во время демонстрационного полета на Международном авиационно-космическом салоне МАКС - 2013 в Жуковском
Истребитель ПАК ФА Т-50 во время демонстрационного полета на Международном авиационно-космическом салоне МАКС - 2013 в Жуковском - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه " ایزوستیا" اطلاع داد : بیستم ژوئن در کامسامولسک آمور ، هشتمین ماشین پرنده که پاسخگوی تمامی نیازهای نظامی است پرواز خواهد کرد.

منبعی نزدیک به شرکت هوافضا و صنایع دفاعی روسی گفت: " تمایز آن از هواپیماهای قبلی این است که نوع هشتم به طور کامل با تجهیزات و سیستم هایی مجهز شده که برنامه های فن آوری برای ایجاد حمل و نقل هوایی پیچیده و طولانی مدت دارد. در واقع با ظهور این جنگنده می توان گفت که تی-50 به عنوان واحد نظامی، عینیت یافت وبرای تولید انبوه در نیروی هوافضای روسیه آماده است. "
به گفته ی این منبع ، در حال حاضر در اهداف و برنامه های کارخانه هوایی کامسامولسک آموردر سطوح مختلف آمادگی ، چهار ماشین تی —50 شماره 9 برای آزمایشات پروازی در ماه سپتامبر قرار دارد. تا پایان سال دو ماشین دیگر به مرحله آزمایشات پرواز می رسد. در پاییز شرکت هوافضا و صنایع دفاعی روسی برای امضای قرارداد با وزارت دفاع برای ارسال جنگنده های ساخته شده آماده خواهد بود.
ارسال ماشین ها به گفته فرمانده نیروی هوافضایی روسی ویکتور بانداریف ، در سال 2017 آغاز خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала