بهترین هتل لوکس جهان در مسکو

© Sputnik / Sergey GuneevВид на гостиницу Radisson Royal Moscow после выключения подсветки в рамках экологической акции "Час Земли" в Москве
Вид на гостиницу Radisson Royal Moscow после выключения подсветки в рамках экологической акции Час Земли в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هتل « رادیسون رویال هتل» ( هتل «اوکراین» سابق) که در یکی از هفت ساختمان مشهور « آسمانخراش های استالینی» در مسکو واقع است در مبارزه بر سر دریافت حق بهترین هتل لوکس جهان پیروز شد. هیأت معتبر داوران کنکور بین المللی « وورلد تراول آواردز» تصمیم مربوطه را اتخاذ کرد.

فینال کنکور در هفته گذشته در دوحه قطر برگزار شد. کارشناسان می گویند که پیروزی در این کنکور مساوی است با دریافت «اسکار» در سینماتوگرافی. شایان ذکر است که سه سال پی درپی است که این جایزه عالی در این عنوان به «رادیسون رویال هتل» مسکو تعلق می گیرد. مبارزه بر سر دریافت این جایزه فوق العاده جدی است.. از زمان برگزاری این کنکور در سال 1993 میلادی فقط بهترین هتل های صنعت گردشگری بر سر دریافت عنوان « بهترین هتل» با هم رقابت می کنند. به این دلیل پیروزی در این کنکور نمی تواند به هر هتلی تعلق بگیرد. کارشناسان معتبر به بررسی کیفیت نامزدهای دریافت این عنوان می پردازند. برنده می تواند از آرم « دبلیو، تی. ای» برخوردار شود که سمبل مرغوبیت است.
ولادیمیر کانتروویچ معاون اول انجمن آژانس های گردشگری روسیه با احساس افتخار و غرور زیاد در باره نتایج حاصله چنین گفت: هتل ها در مسکو و سنت پطرزبورگ هم از نظر ساختمان، اتاق ها و سرویس دهی واقعا هم خیلی عالی هستند. من شخصا بارها از نزدیک این چیزها را دیدم. از این نظر پیروزی این هتل اصلا تعجب آور نیست. جایزه قهرمان خود را پیدا کرده است. به ویژه که این هتل هر سال تا 80 درصد پر است که شاخص خوبی است.
در زمان حاضر، هتل « رادیسون رویال» مسکو در بین هتل های پنج ستاره دارای انواع مختلف اتاق هاست. تقریبا 500 اتاق لوکس، 38 آپارتمان به مساحت تا 370 متر مربع. تعدادی از آنها مجهز به وسایل آشپزخانه است و برای اقامت طولانی در نظر گرفته شده اند. در این هتل، رستوران های ایتالیای، ایرانی و مدیترانه ای و « کوکتیل بار» ، سالن کنفرانس و استخر و « اسپا»، « سونا» و جایی برای بازی بچه ها وجود دارد. یعنی هر آنچه برای اقامت راحت و بیادماندنی مهمان مرفه ضروری است.
سرگی شپیلکو رئیس کمیته اقتصاد گردشگری و هتلداری شهر مسکو در اینباره گفت: این موضوع نه فقط از نظر سرویس دهی به توریست ها، بلکه بطور کلی در باره این هتل صادق است. این یک پروژه فوق العاده بی نظیر است که از نظر معماری نیز قابل توجه می باشد. در کجا می توان هتلی پیدا کرد که از اسکله خاص خود و ناوگان گردشی ما فوق مدرنی برخوردار باشد که در تمام فصول سال در رود مسکو شناوری کند. علاوه بر آن، هتل دارای کلکسیون بزرگ و بی نظیر آثار هنری — تابلو و مجسمه در سبک « رآلیسم اجتماعی» است. این هتل از رستوران دونفره زیر میل برج برخوردار است که در هیچ هتل دیگری وجود ندارد.
میل برج73 متری مانند تاج گلی بر سر ساختمان 34 طبقه خودنمایی می کند که ارتفاع کل آن 200 متر می باشد. شایان ذکر است که ساختمان هتل شاهکار معماری دوران اتحاد شوروی است. گروهی از 2 هزار متخصص هنری و فنی — به غیر از معماران در این پروژه شرکت داشتند. طبیعتا چنین سازه عظیم و زیبایی نمی توانست از نظر نقاشان و فیلم سازان نه تنها روسی بدور بماند. در ساختمان هتل سابق « اوکراین» مسکو رویدادی از یکی از فیلم های هالیوودی « مردن در چنین روز خوبی حیف است» فیلمبرداری شده است. بروس ویلس مشهور نقش اول را در این فیلم بازی کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала