تجهیزات رزمی نسل سوم

© Sputnik / Ramil Sitdikovتجهیزات رزمی نسل سوم
تجهیزات رزمی  نسل سوم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدت اعتبار تجهیزات رزمی 5-4 سال است.

به گفته  دمیتری  سمیزوروف ، مدیر عامل  شرکت « انستیتوی  مرکزی علمی — پژوهشی مهندسی دقیق» —  طراح  اصلی  تجهیزات رزمی روسیه،  تجهیزات رزمی نسل سوم برای  نیروهای مسلح روسیه ممکن است  طی 6-5 سال  تولید شوند. شایان ذکر است که همانا  در این شرکت  تجهیزات  نسل دوم  « راتنیک»  طراحی شد که در ارتش روسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

 دمیتری  سمیزوروف  در این خصوص گفت: «  تجربه جهانی گویای آن است  که  مدت اعتبار  تجهیزات  رزمی  5-4 سال است.  مواد جدید  ظاهر می شوند و از  نوآوری های  تازه می توان  در  ساخت تجهیزات استفاده کرد و به این ترتیب تغییر نسل صورت می گیرد».

هم اکنون  کارهای  علمی — پژوهشی در رابطه با  طراحی   تجهیزات رزمی نسل سوم  برای نظامیان روسیه جریان دارد.  هدف- دستیابی به آن است  تا وسایل رزمی به بهترین وجه دو  وظیفه خود را به انجام برساند: افزایش  کارایی  کار سرباز  در عملیات جنگی، و حفظ جان او.  شرکت  فوق الذکر  بطور  فعال از  کارخانه های طراحی مواد  و  دفاتر  علمی: مراکز آموزشی و آکادمی ها برای دستیابی به این هدف دعوت به همکاری می کند.

در ساخت این تجهیزات از مواد جدید و راه حل های جدیدی در  هدایت و ارتباط  استفاده می شود. جلیقه ضد گلوله  یکی از اجزاء این تجهیزات است.  اما  جلیقه نسل سوم چه نوع جلیقه ضد گلوله ای خواهد بود.  به  گفته مدیر عامل  شرکت «انستیتوی  مرکزی علمی — پژوهشی مهندسی دقیق» اکنون کارهای مربوط به  ماده شناسی مربوط به « زره سرامیکی» جریان دارد.

شرکت فوق الذکر که در ترکیب  شرکت دولتی «  روس تخ»  قرار دارد  به دلیل  فعالیت  علمی — فنی خود در رشته  طراحی  و تولید  فناوری های  نظامی  و تسلیحاتی  برای انواع مختلف  نیروها شهرت دارد.  بیش از 120  نوع سلاح  و  وسایل فنی  رزمی  و مهمات  جنگی در انواع مختلف در این شرکت طراحی و ساخته و به  ارتش و  ارگان های انتظامی کشور  تحویل داده شده اند.  کافیست از  تجهیزات رزمی  « راتنیک» ، مسلسل 7,62 میلیمتری « پیچینوگ»،  توپ خودرو 120 میلیمتری « نونا —اس»  برای  نیروی هوایی نام برد. در این شرکت  وسایل  دفاع از  تسلیحات  و  تکنیک آلات  نظامی  در مقابله با  سلاح های مافوق دقیق  و دستگاه تمرین تیراندازی طراحی می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала