اعتراف ژرار دپاردیه و عشق او به روسیه

© AP Photo / Lionel CironneauФранцузский актер Жерар Депардье
Французский актер Жерар Депардье - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیگر معروف فرانسوی ژرار دپاردیه که شهروند روسیه نیز می باشد در مصاحبه خود گفت که در روسیه مردم قوی زندگی می کنند به همین خاطر آماده است تا جان خود را برای این کشور بدهد.

وی در گفتگوی خود با روزنامه وویچی می گوید که آماده است تا زندگی اش را برای روسیه بدهد. وی گفت: «من آماده ام جانم را بدهم، زیرا مردم این کشور قوی هستند. من اصلا نمی خواهم مثل یک احمق بمیرم، و در فرانسه امروز جانم را بدهم».

این بازیگر همچنین می گوید که روسیه را دوست دارد و در کشور «پوتین» زندگی می کند.

دپاردیه اولین بار نیست که می گوید در فرانسه احساس خودی بودن ندارد. وی می گوید: «آنجا به من ارزشی می دهند که من با آن موافق نیستم». وی همچنین اعتراف کرد که همیشه افکاری درباره خودکشی به ذهنش راه می یابد: «من به هیچ چیز اعتقاد ندارم. به ویژه به خودم باور ندارم. گاهی اوقات شب ها در رختخواب فکر می کنم که دلم می خواهد بخوابم و هیچ وقت بیدار نشوم.».

پیشتر او در کتاب اتوبیوگرافی خود «اینطور شد» می نویسد که خود را از کودکی روس احساس می کرده است.

وی همچنین خود را با رییس جمهور ولادیمیر پوتین در یک سطح قرا می دهد و می گوید که هردوی آنها مسیر خود را از نقطه صفر شروع کرده اند.

یادآور می شویم که بازیگر معروف فرانسوی سال 2013  شهروند روسیه شد. این تصمیم را پس از تصویب لایحه قانونی مالیات بر ثروت توسط فرانسوا اولاند گرفت. طبق این قانون افراد ثروتمند موظف بودند 75% درامد خود را به خزانه دولت تحویل دهند. دپاردیه به عنوان شهروند روس در مورداوی مدارک خود را به ثبت رسانده است. علاوه بر این، وی آپارتمانی در گروزنی دارد. این بازیگر فرانسوی چندین مرتبه درباره وطن جدید خود سخن گفته و به تازگی نیز در فیلم «پدر» در چچن ایفای نقش کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала