مذاکرات پوتین با رهبر چین

© Sputnik / Sergei Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر Владимир Путин и Си Цзиньпин на подписании совместного заявления о взаимовыгодном сотрудничестве и углублении отношений, всеобъемлющего партнерства и стратегического взаимодействия.
Владимир Путин и Си Цзиньпин на подписании совместного заявления о взаимовыгодном сотрудничестве и углублении отношений, всеобъемлющего партнерства и стратегического взаимодействия. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امروز ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مسکو با شی جین پینگ، رهبر چین مذاکره خواهد کرد و قرار است در جریان این مذاکرات حدود 40 سند به امضا برسد.

یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور روسیه ضمن اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت رهبر چین در این روزها برای بازدید رسمی به دعوت پوتین در روسیه به سر می برد.

مذاکرات رهبران روسیه و چین ابتدا رو در رو بوده و سپس به چارچوب وسیع و به صورت صبحانه کاری انجام خواهد شد. بعد از مذاکرات مراسم امضای اسناد برگزار و بیاناتی برای رسانه ها ایراد خواهند گردید.

علاوه بر این قرار است رهبر چین با دمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه  دیدار کرده و همچنین در مراسم 70 ـ مین سالگرد پیروزی در جنگ کبیر میهنی شرکت کند.

دستیار پوتین خاطرنشان کرد که بیانیه مشترک رهبران روسیه و چین درباره تعمیق مشارکت جامع و تعامل استرتژیک و پیشبرد همکاری متقابلا سودمند دو کشور از جمله اسنادی است که قرار است امضا شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала