پاول گرودینین: طرفدار امتناع روسیه از پیوستن به سازمان تجارت جهانی

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پاول گرودینین: طرفدار امتناع روسیه از پیوستن به سازمان تجارت جهانی
پاول گرودینین: طرفدار امتناع روسیه از پیوستن به سازمان تجارت جهانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، زندگینامه و شرح حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 و همچنین برنامه سیاست داخلی آنها را تقدیم شما می کند.

زندگی نامه: پاول گرودینین در سال 1960 در مسکو چشم به جهان گشود و از دوران کودکی زندگی او با کار روی زمین پیوند خورد. او در زمان کودکی به عنوان باربر نیز کار کرد. او دارای مدرک مهندسی است و چند دهه در «ساوخوز»- مزرعه دولتی لنین- در نزدیکی مسکو کار کرد و در سال 1995 به سمت رئیس «ساوخوز» انتخاب شد. از سال 1997 زمانی که او برای نخستین بار به دومای منطقه ای مسکو راه یافت، وارد دنیای سیاسی شد. در دسامبر 2017 بنا به تصمیم کنگره حزب کمونیست فدراسیون روسیه به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد.
برنامه سیاست داخلی: بیشتر برنامه های پیش از انتخاباتی پاول گرودینین به کارهای اقتصادی اختصاص دارد. در صورت پیروزی در انتخابات وی وعده داده است که مانع پیوستن روسیه به سازمان تجارت جهانی (WTO) شود و صنایع مهم استراتژیک و بخش تشکیل دهنده سیستم صنعتی ، نیروی برق، راه آهن، سیستم های ارتباطی و بانک ها را ملی کند.
برنامه سیاست خارجی: گرودینین نامزد ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد، که روسیه نیاز به یک دیدگاه «اساسی» دارد که همه را با هم «متحد» کند، بطوری که کشورهای دیگر مانند زمان اتحاد جماهیر شوروی بخواهند به آن ملحق شوند. گرودینین گفت:- " ما واقعا ابر قدرت بزرگی هستیم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала