سرگئی بابورین: طرفدار افزایش نقش روسیه در سازمان شانگهای و بریکس

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی بابورین: طرفدار افزایش نقش روسیه در سازمان شانگهای و بریکس
سرگئی بابورین: طرفدار افزایش نقش روسیه در سازمان شانگهای و بریکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، زندگینامه و شرح حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 و همچنین برنامه سیاست داخلی آنها را تقدیم شما می کند.

زندگی نامه: سرگئی بابورین یکی از پیشکسوتان سیاست روسیه، در سال 1959 در قزاقستان چشم به جهان گشود و دوران کودکی خود را در سیبری سپری کرد. فعالیت های سیاسی او از سن 30 سالگی آغاز شد. او به عنوان نماینده شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، مخالف سرسخت فروپاشی شوروی بود. بابورین رهبر حزب سیاسی ملی محافظه کار "اتحاد ملی روسیه" است که از سوی این حزب به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی شده است.
برنامه سیاست داخلی: برنامه سرگئی بابورین، اصلاحات قانون اساسی با هدف تقویت همه شاخه های قدرت را در نظر می گیرد. در بخش اقتصادی به رشد و توسعه وسیع جنبش تعاونی توجه می شود. به عقیده وی، سیاست اجتماعی باید در جهت احیای بهترین نمونه ها از تجربه شوروی سمتگیری شود. علاوه بر این، برنامه او شامل اقداماتی جهت سخت تر کردن سیاست مهاجرتی است.
برنامه سیاست خارجی: در حوزه سیاست خارجی، بابورین قصد دارد توجه خود را بر تقویت و تحکیم موقعیت ژئوپولتیکی روسیه در قاره اوراسیا متمرکز سازد تا توسعه کریمه به عنوان بخشی از قلمرو مشروع روسیه ممکن شود.
به نظر وی، مجلس باید اقدامات لازم برای تقویت نقش رهبری روسیه در سازمان های بین المللی شانگهای و بریکس را به انجام برساند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала